نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 18:49

افتتاح 2 پروژه عمرانی در آران و بیدگل با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور

۲ پروژه عمرانی با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور در منطقه آران و بیدگل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور عصر امروز به منظور افتتاح پروژه‌های عمرانی آران و بیدگل در این منطقه حضور پیدا کرد.

طرح پست سیار ۶۳ به ۲۰ کیلو ولت با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان، این پست خط انتقالی به طول ۵ کیلومتر و دارای ۲۵ پایه تلسکوپی با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان و ایجاد پست با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

همچنین پست مدولار ۶۳ به ۲۰ کیلو ولت ویگل با ظرفیت نامی ۳۰ مگاوات و ۶ دستگاه فیدر خروجی برای تامین برق منطقه، تامین برق شهرک های صنعتی، برطرف کردن افت ولتاژ از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

 

طرح بعدی افتتاح مدرسه ۶ کلاسه ابوالشهید آقامحمد غیرتی است که در زمینی به مساحت ۳ هزار  متر مربع و زیر بنای ۸۵۲ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان که از این مقدار مبلغ چهار و نیم میلیارد تومان توسط خانواده خیر ابوالشهید آقامحمد غیرتی و مبلغ هشت و نیم میلیارد تومان توسط دولت هزینه شده است.

این مدرسه شامل ۶ کلاس درس، ۳ اتاق اداری، کارگاه، کتابخانه و زمین چمن مصنوعی است.

به گزارش فارس؛ حضور در گلزار شهدا، حضور در گلزار شهدا امامزاده هلال، افتتاح نمایشگاه صعود دستاوردهای انقلاب و سخنرانی در جمع فرهنگیان و مسؤولان شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور در آران و بیدگل است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656155

مهمترین اخبار ایران و جهان: