نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 21:22

ایجاد اشتغال برای افراد بهبود یافته

مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: در حال حاضر ابتکاری به خرج داده‌ایم و در داخل خود کمپ‌ها برای افراد بهبود یافته ایجاد اشتغال‌ و در آمدزایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد،حشمت اله معتمدی عصر امروز در آئین افتتاح کارگاه بانوی ایران زمین روستای دارایی که آموزش و اشتغال زنان بهبود یافته را انجام می‌دهد، عنوان کرد: کارگاه‌های آموزشی را در کمپ های ترک اعتیاد گسترش داده‌ایم که می‌توان به کمپ ماده ۱۶ برادران، کمپ ماده ۱۵ خواهران، چند کارگاه در زندان و چند کارگاه روستایی اشاره کرد.

به گفته وی سال گذشته ۳۰ کارگاه آموزشی مانند کارگاه بانوی ایران زمین در استان ایجاد شد.

مدیر کل آموزش فنی حرفه‌ای کشور گفت: در این کارگاه افراد پس از آموزش مشغول به کار می‌شوند و در واقع درآمدی برای خودشان کسب می‌کنند.

معتمدی بیان کرد: در گذشته چالشی که ما در کارگاه‌های آموزشی در کمپ‌های ترک اعتیاد داشتیم این بود که آموزش‌ها منجر به اشتغال نمی‌شدند، چون این افراد وقتی وارد بازار کار می‌شدند به آنها اعتماد نمی‌شد، از طرفی دریافت تسهیلات برای آنها مشکل بود.

وی گفت: اما در حال حاضر ابتکاری به خرج داده‌ایم و در داخل خود کمپ‌ها برای افراد بهبود یافته ایجاد اشتغال‌ و در آمد زایی می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای کشور بیان کرد: البته این افراد می‌توانند در بیرون هم بازار یابی داشته باشند که منجر به اشتغال پایدار می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667555

مهمترین اخبار ایران و جهان: