نیوز سیتی!
29 فروردین 1403 - 08:57

اردوی تیم گلبال در اردبیل برپا شد

تیم ملی گلبال کشورمان در اردبیل اردوی آمادگی خود را برپا کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رئیس هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان اردبیل اظهار داشت: این اردو برای آمادگی تیم ملی گلبال برپا شده تا تیم ملی با توانی مضاعف در مسابقات پارالمپیک پاریس حضور پیدا کند.

بهزاد سالمی تصریح کرد: اردبیل از ارتفاع مناسب برای تمرینات آمادگی برخوردار است که تیم ملی در مدت حضور در اردبیل سعی می‌کند تا با همراهی سرمربی تیم ملی بتواند سطح آمادگی روحی، روانی و جسمی خود را ارتقا بدهد.

وی گفت: در این اردو 10 بازیکن حضور پیدا کردند که سه نفر از آنها بازیکنان استان اردبیل هستند که همواره در تیم ملی گلبال افتخارآفرینی می‌کنند.

رئیس هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان اردبیل افزود: حسن جعفری، مصطفی شهبازی و پرنیان از استان اردبیل عضو تیم ملی گلبال هستند که در اردوی آمادگی حاضر شده تا در کنار سایر بازیکنان و کادر فنی بتوانند آمادگی خود را ارتقا دهند.

سالمی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: حسن جعفری بیش از 17 سال است که عضو تیم ملی گلبال، آقای گل و فنی‌ترین بازکن است که امیدواریم در پارالمپیک پاریس که تابستان امسال برگزار می‌شود، بتواند درخششی شایسته‌‌تر داشته باشد.

رئیس هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان اردبیل اضافه کرد: ما تمام امکانات و تجهیزات را برای اردونشینان فراهم کردیم تا از لحاظ اسکان تغذیه و سایر امکانات مورد نیاز تمرینات بدنسازی مشکلی نداشته و بتوانند توان خود را برای حضور در مسابقات پارالمیپک بهبود ببخشند.

انتهای پیام/131/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1700355

مهمترین اخبار ایران و جهان: