نیوز سیتی!
05 مرداد 1402 - 17:34

مردم ایران در شب عاشورا اهانت به قرآن را محکوم خواهند کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مردم ایران در شب و روز عاشورا عزت حسینی و صلابت قرآنی خود را نشان خواهند داد و خواستار محاکمه عاملان هتک حرمت قرآن کریم خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن اشاره به اهانت به قرآن کریم در کشورهای سوئد و دانمارک در روزهای اخیر، اظهار کرد: اهانت‌کنندگان به قرآن با مجوز پلیس و با حمایت دولت‌های این کشورها به ساحت قرآن جسارت و قلوب مسلمانان و ادیان توحیدی را جریحه‌دار کردند. 

وی با اشاره به محکوم کردن این فاجعه توسط ملت‌های مسلمان، علما و دانشمندان کشورهای اسلامی و حتی دانشمندان و علمای غیرمسلمان گفت: ملت بزرگ ایران که همیشه در صحنه بوده و هست، امشب نیز در شب عاشورای حسینی در تمام عزاداری‌ها و مجالس حسینی اهانت به قرآن را محکوم خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: ملت مسلمان ایران با الهام از امام حسین(ع) که با یارانش در شب عاشورا تا صبح همراه قرآن بودند، همراهی خود با قرآن را نشان خواهند داد و همچنین فردا در نمازهای جمعه، خطبای نماز جمعه و نمازگزاران، قرآن به دست خواهند داشت و نشان خواهند داد که قرآن با دل و جان و تمام وجود ملت مسلمان ایران عجین است.

حجت‌الاسلام محمودی با ذکر اینکه دشمنان بدانند همان‌طور که بنی امیه‌ها و بنی عباس‌ها نتوانستند نور امام حسین(ع) را خاموش کنند، هرگز نمی‌توانند نور قرآن را خاموش کنند، عنوان کرد: مردم ایران در شب و روز عاشورا عزت حسینی و صلابت قرآنی خود را نشان خواهند داد و خواستار محاکمه عاملان هتک حرمت قرآن کریم خواهند شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1409999

مهمترین اخبار ایران و جهان: