نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 09:15

امضا قرارداد سرمربی در فرودگاه نوبر است/ تراکتور جبران می‌کند

کارشناس فوتبال با تاکید بر این که ضعف مدیریت در سالهای اخیر لطمات جبران ناپذیری به استقلال وارد کرده است گفت: این که قرارداد یک سرمربی در فرودگاه امضا شود اقدامی «نوبرانه» است.

ستار همدانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به پیروزی پرگل استقلال برابر صنعت نفت در هفته اول لیگ برتر گفت: استقلال با اینکه شرایط خوبی نداشت اما جنگنده ظاهر شد و ۹۰ دقیقه مبارزه کرد. بازیکنان با اینکه گرما آنها را خسته کرده بود اما دست از تلاش برنداشتند و توانستند با دوندگی زیاد استفاده از نبوغ فردی و موقعیت شناسی به یک برد پرگل دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: با تمام مشکلاتی که استقلال داشت این برد برای آبی‌ها بسیار روحیه بخش بود و اعتقاد دارم که این بازیکنان با درک شرایط و تعصبی که دارند می‌توانند شگفتی زیادی در لیگ بیست و سوم خلق کنند.

همدانی در خصوص نفت آبادان هم گفت: نفت در نیمه اول بازی بهتری انجام داد اما با شروع نیمه دوم و گلی که مطهری به ثمر رساند شیرازه نفت از هم پاشید و نتوانست به بازی برگردد اما فکر می کنم با گذشت چند هفته ابتدایی لیگ نفت به راحتی امتیاز از دست نخواهد داد و حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

امضا قرارداد سرمربی در فرودگاه نوبر است/ تراکتور جبران می‌کند

کارشناس فوتبال در خصوص امضا قرار نکونام در فرودگاه و اضافه شدن هاشمی نسب به کادر فنی استقلال گفت: فقط در فوتبال ما می توان شاهد خلق چنین اتفاقاتی بود ، کاری که در هیچ کجای دنیا صورت نمی گیرد. مگر باشگاه وجود ندارد که قرار داد باید در فرودگاه امضا شود ، متاسفانه سالهاست که استقلال از مدیریت ضعیف ضربه خورده و قرار نیست که این اتفاقات ادامه پیدا نکند امضا قرارداد باید در باشگاه با احترام کامل و رسمی برگزار شود تا شأن باشگاه و سرمربی حفظ شود نه اینکه با چنین رفتاری مجموعه استقلال مورد تمسخر دوست و دشمن قرار بگیرد.

کارشناس فوتبال اضافه شدن هاشمی نسب را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: مهدی مورد قبول هواداران استقلال است. او نشان داده که به پیراهن آبی تعصب خاصی دارد ضمن اینکه می تواند نقش تعیین کننده‌ای در طول فصل برای آرامش استقلال داشته باشد. هاشمی نسب مردی آرام، صبور اما متعصب است و حضورش می تواند برخی حواشی را از استقلال دور کند.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام بازیکن استقلال عملکرد بهتری نسبت به سایر بازیکنان داشت گفت: در گرمای ۵۰ درجه آبادان همه با تمام توان و پر تلاش بازی کردند ، در پایان بازی توان راه رفتن نداشتند و این نشان می دهد که بازیکنان استقلال ذره آیی کم نگذاشته اند اما جلالی فوق العاده ظاهر شد، دو پاس گل و انجام یک بازی بدون نقص و در اختیار تیم باعث شد همه از او به نیکی یاد کنند و اعتقاد دارم از لحاظ فنی و موقعیت سازی او وظایف خود را تمام و کمال در دیدار برابر نفت آبادان به خوبی انجام داد.

امضا قرارداد سرمربی در فرودگاه نوبر است/ تراکتور جبران می‌کند

همدانی در خصوص دیدار هفته دوم استقلال برابر ملوان بندر انزلی خاطر نشان کرد: درست است که ملوان در هفته اول شکست خورد اما این دلیل نمی شود استقلال خود را از پیش برنده بداند، استقلال بازی سنگینی برابر ملوان خواهد داشت و باید با برنامه مقابل این تیم ظاهر شود تا بتواند با آنالیز دقیق و پیدا کردن نقاط ضعف حریف این دیدار را با پیروزی به پایان رسانده تا از دیگر تیمهای مدعی قهرمانی عقب نماند.

همدانی در پایان و در خصوص سایر دیدارهای هفته اول لیگ گفت : زیباترین بازی هفته اول دیدار تراکتور و سپاهان بود که کسی انتظار چنین نتیجه آیی را نداشت البته و بطور حتم تراکتور این شکست را جبران خواهد کرد اما سپاهان هم نشان داد نمی خواهد اشتباهات فصل گذشته را تکرار و قهرمانی را از دست بدهد ، در سایر دیدارها هم تیمها عملکرد خوبی داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1439211

مهمترین اخبار ایران و جهان: