نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 08:12

استاندار هرمزگان: آتش زدن قرآن محصول اندیشه های فاشیستی است

استاندار هرمزگان گفت: صدور مجوز دولت فاشیست سوئد و دانمارک به جریانات افراطی در راستای به آتش کشیدن مصحف شریف قرآن کریم محصول وجود همین اندیشه ها در بطن رژیم های آنان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز با انشار بیانیه‌ ای ضمن محکومیت صدور مجوز دولت فاشیست سوئد و دانمارک به جریانات افراطی در راستای به آتش کشیدن مصحف شریف قرآن کریم، گفت: این نه اولین هتاکی به مقدسات اسلام و مسلمین است و نه آخرین آن! زیرا نور اسلام و قرآن هر لحظه در جهان تابنده تر می شود و دشمنان کوردل تاب و توان دیدن این نور هدایت را ندارند.

وی در همین باره ادامه داد: به آتش کشیدن قرآن کریم و اهانت به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان تکرار جنون آمیزی بود که با مجوز رسمی و پشتیبانی دولت های سوئد و دانمارک انجام شد و اوج استیصال غرب و البته تاثیرگذاری کتاب آیات الهی و دین مبین اسلام را به نمایش گذارد.

دوستی خاطرنشان کرد: این اقدام سخیف که با حمایت سردمداران صهیونیسم بین‌الملل به وقوع پیوست نه تنها نتوانست خدشه ای به بزرگی و جلال این کتاب آسمانی و مسلمانان جهان وارد کند بلکه چهره رذیلانه و ذلیل گردانداندن این نمایش بی بنیان را به رخ کشید.

استاندار هرمزگان با تصریح بر این که به طور قطع این اقدامات رذیلانه غربی ها که بدون شک ردپای صهیونیسم جهانی در آن وجود دارد، هرگز قابل بخشش نخواهد بود، عنوان داشت: نور عالم تاب اندیشه های اسلامی هر روز تلالو بیشتری می یابد و دشمنان زبون، در برابر این انوار نورانی هر روز زوال بیشتری می یابند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1400299

مهمترین اخبار ایران و جهان: