نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 15:18

عدم همراهی مردم با کمپین«تحریم محرم»/ آرادانی‌ها دلداده سیدالشهدا

آرادان- امام جمعه آرادان با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم عزاداری ماه محرم، گفت: مردم علی رغم تلاش دشمنان و راه اندازی کمپین‌های تحریمی، با حضورشان در هیئات سیلی به گوش دشمنان زدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) به حضور پرشور مردم در عزاداری ماه محرم اشاره کرد و بیان داشت: مردم علی رغم تلاش‌های دشمنان از ماه‌ها قبل، حضور پرشور در هیئت‌های مذهبی و عزاداری‌های ماه محرم داشتند.

وی با بیان اینکه مردم سیلی به دشمنان زدند، افزود: دشمنان از ماه‌ها قبل برای تحریم محرم حتی کمپین‌هایی راه اندازی کرده بودند و تلاش داشتند که در سطح گسترده‌ای مردم را نسبت به عدم نذر، حضور در حسینیه‌ها و هیئت‌ها و.. برحذر دارند اما مردم ما نشان دادند که ملتی بصیر هستند.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه دشمن از مدت‌ها قبل شروع کرده بودند تا مردم را مأیوس کند، گفت: علیرغم هزینه‌های هنگفت در شبکه‌های استعماری و تلاش‌هایی که دشمنان کردند، محرم امسال علیرغم مشکلات اقتصادی و گرما با شکوه برگزار شد و هیئت‌ها شاهد مثال آن هستند.

شریفی نیا با بیان اینکه جوانان حتی در محرم هیئت‌هایی تشکیل دادند که صدها جوان و نوجوان در آن حضور داشتند، ابراز داشت: دشمن هزینه کرده تا به هر قیمت شده جلوی حضور مردم را بگیرد اما نتوانستند.

وی با بیان اینکه دشمنان حتی عده‌ای اشرار و منافق و مزدور و وابسته به سرویس‌های صهیونیستی و آمریکا را اجیر کرده بودند تا ۴۳ بمب قوی را در گوشه و کنار کشور منفجر کنند، گفت: دشمنان حتی مزار شهید سلیمانی را نیز قرار بود هدف بگیرد تا عزاداران به خاک و خون بکشند که به لطف الهی و حضور مقتدرانه سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه از شانزدهم مرداد ماه مرحله پیش ثبت نام نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدید آغاز می‌شود، افزود: قانون جدید انتخابات چند مزیت دارد که نخستین آن همین مقوله پیش ثبت نام است سابقاً ثبت نام‌ها نزدیک انتخابات انجام می‌شد و فرصت برای تحقیق و بررسی کوتاه بود لذا این امر، می‌تواند در راه‌یابی افراد اصلح مؤثر باشد.

شریفی نیا با بیان اینکه چهار راهبردی که رهبر معظم انقلاب اسلامی مشخص کردند یعنی امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت می‌بایست جلوه باشکوه‌تری پیدا کند، بیان داشت: خوشبختانه ما در آرادان در دو انتخابات گذشته بیشترین مشارکت را داشتیم که نشان از بصیرت مردم این شهرستان دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1425511

مهمترین اخبار ایران و جهان: