نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 14:36

دستگیری ۱۲ مجرم در آبادان / باند سارقان منازل منهدم شد

آبادان- فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری ۱۲ مجرم در طرح ارتقای امنیت محله محور و انهدام باند سه نفره سارقان منازل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان، طرح ارتقای امنیت محله محور با هدف برخورد با هنجارشکنان در شهرستان آبادان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام تحقیقات اطلاعاتی ۶ سارق معابر و منازل و ۶ محکوم متواری را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در چند عملیات منسجم، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان، اموال سرقتی از قبیل چهار تابلوی مغازه، ۲۳ متر فنس، چهار دریچه منهول، ۲ دستگاه دوچرخه و موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

سرهنگ کشوری از اعتراف سارقان به ۱۴ فقره سرقت معابر و منازل خبر داد و بیان کرد: برای متهمان پرونده قضائی تشکیل شد و به دادسرا معرفی شدند.

انهدام باند سارقان منازل

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان حرفه‌ای منازل در این شهرستان خبر داد و افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در منطقه اروندکنار از توابع شهرستان آبادان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی اعضای باند سه نفره سارقان سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه تلویزیون ال ای دی ۴۳ اینچ، یک دستگاه پنکه دستی، انواع ابزارآلات برقی و سایر مشاعات ساختمانی کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۵ فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان آبادان اعتراف کردند.

سرهنگ کشوری با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، گفت: تحقیقات پلیس در خصوص شناسایی مالخران و کشف سایر اموال مسروقه ادامه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1496411

مهمترین اخبار ایران و جهان: