نیوز سیتی!
14 مهر 1402 - 23:23

اعضای هیات اجرایی حوزه انتخابیه «دهلران» انتخاب شدند

فرماندار ویژه دهلران گفت: ۳۰ نفر از معتمدین شهرستان دهلران، ۱۳ نفر اعضای هیات اجرایی انتخابات این حوزه برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را انتخاب کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران، لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران عصر امروز در نشست با معتمدین جهت انتخاب هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۰ نفر از معتمدین شهرستان دهلران ( اقوام، طوایف و گروه های مختلف سیاسی و بانوان ) ۱۳ نفر اعضای هیات اجرایی انتخابات این حوزه برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را انتخاب کردند.

وی افزود: از این ۱۳ نفر ۸ نفر عضو اصلی و ۵ نفر عضو علی‌البدل هستند.

فرماندار ویژه دهلران و رئیس حوزه انتخابیه دهلران گفت: این افراد پیگیری فرآیند روند اجرایی انتخابات از آغاز تا پایان در حوزه مذکور را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه همه فرایندهای انتخابات در دهلران بعنوان مرکز حوزه انتخابیه اجرایی می شود، گفت: اعضای هیات اجرایی باید درکمال بی‌طرفی، امانت‌داری، رازداری و رعایت قانون به وظیفه خطیر خود عمل کنند.

صادقی نقش مردم را در نظام جمهوری اسلامی، محوری، کلیدی و اساسی ذکر کرد و گفت: حضور مردم در تمام صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام از اهمیت برخوردار است.

وی از آمادگی حوزه انتخابیه دهلران برای برگزاری انتخاباتی باشکوه خبر داد و اظهار کرد: تمهیدات و سازوکارهای لازم برای این مهم فراهم شده است.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه دهلران یادآور شد: همچنین اعضای هیات های اجرایی در بخش های موسیان، زرین آباد و سراب میمه و دشت عباس نیز به زودی انتخاب می شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برای تعیین نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس برگزار خواهد شد.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1529755

مهمترین اخبار ایران و جهان: