نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 23:43

۱۳ حوزه امتحانی برای میزبانی از داوطلبان کنکور سراسری در کنگاور

کرمانشاه- مدیر اداره آموزش و پرورش کنگاور به میزبانی ۱۳ حوزه امتحانی در برگزاری کنکور سراسری در شهرستان کنگاور اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر سه شنبه علی اشرف حسینی مهر مدیر اداره آموزش و پرورش کنگاور در نشست عوامل اجرایی برگزاری کنکور در شهرستان کنگاور اظهار کرد: باید در حفظ امنیت و آرامش در حوزه‌های امتحانی در کنکور سراسری در شهرستان کنگاور نهایت دقت در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: همه عوامل باید توجه داشته باشند که فراهم نمودن تمهیدات لازم برای برگزاری با کیفیت و با امنیت این آزمون سراسری از اصلی ترین اقدامات است.

مدیر اداره آموزش و پرورش کنگاور تصریح کرد: بیش از هزار و ۳۰۰ داوطلب کنکور در ۵ گروه آموزشی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در ۱۳ حوزه برگزاری آزمون سراسری در شهرستان کنگاور به رقابت خواهند پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین آمار داوطلبان در شهرستان کنگاور مربوط به رشته علوم تجربی با ۶۷۱ نفر داوطلب است و کمترین داوطلب را گروه آموزشی هنر با ۳۵ داوطلب خواهد داشت.

مدیر اداره آموزش و پرورش کنگاور به برگزاری کنکور سراسری در هر ۵ گروه آموزشی (تجربی، انسانی، ریاضی، زبان و هنر) در شهرستان کنگاور اشاره کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 983555

مهمترین اخبار ایران و جهان: