نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 17:50

برگزیدگان جشنواره استانی«ایران، جوان بمان» در دیلم تجلیل شدند

بوشهر- آئین تجلیل از برگزیدگان جشنواره استانی«ایران، جوان بمان» در دیلم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رمضانی ظهر چهارشنبه در این آئین اظهار داشت: جامعه و کشور در حال پیشرفت نیاز مبرم به نیروی جوانِ مستعد و تحصیل کرده دارد، که قشر دانش‌آموز می‌تواند این مهم را به مرحله اجرا درآورد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم خطاب به دانش‌آموزان گفت: شاید در گذشته امکانات لازم برای تحصیل وجود نداشت، ولی امروزه به برکت انقلاب اسلامی حتی در دور دست ترین نقاط کشور شرایط برای تحصیل رایگان مهیا است.

وی افزود: شما دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های اصلی ایران هستید و باید با تلاش و کوشش خود سعی بر بودن فردی موفق برای سربلندی ایران عزیز باشید.

مدیر آموزش و پرورش دیلم ادامه داد: کسب دو مقام دومی و دو مقام سومی دانش‌آموزان دیلمی نشان از مستعد بودن دانش‌آموزان دیلمی است.

برگزیدگان جشنواره استانی«ایران، جوان بمان» در دیلم تجلیل شدند

وی افزود: در جشنواره استانی «ایران، جوان بمان»، دانش‌آموزان فاطمه کاوی نژاد در رشته طراحی پوستر از مدرسه حضرت زینب (س) و علی‌سینا جوکاری از مدرسه قدس در رشته نقاشی حائز رتبه دوم استانی، فاطمه اکبری از مدرسه فاطمه‌الزهرا (س) در رشته طراحی پوستر و ملیکا محمدی از مدرسه سعادت در ساخت کلیپ حائز رتبه سوم استانی این جشنواره شدند.

ارسال بیش از ۵۰۰ اثر از دیلم به جشنواره استانی «ایران، جوان بمان»

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم نیز در این آئین گفت: یکی از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی به جهت تشویق و فرهنگ‌سازی در زمینه جوانی جمعیت برگزاری جشنواره دانش‌آموزی استانی «ایران، جوان بمان» است.

هادی جوانبخت افزود: این جشنواره با هدف مشارکت دانش آموزان به عنوان سفیران جمعیت در خانواده خود، از طریق بیان ساده مفهوم پیری جمعیت و انجام فعالیت هنری با مشارکت و نظارت خانواده با موضوعات افزایش جمعیت انجام شد.

برگزیدگان جشنواره استانی«ایران، جوان بمان» در دیلم تجلیل شدند

وی افزود: بیش از ۵۰۰ اثر در حوزه‌های مختلف شامل نقاشی، موشن گرافی، کلیپ، روزنامه دیواری، شعر و … از شهرستان دیلم به دبیرخانه جشنواره استانی ارسال شد، که از بین آثار هیئت داوران ۴ دانش‌آموز دیلمی را در سطح استانی و ۶ نفر در سطح شهرستانی انتخاب و به برگزیدگان، جوایزی همچون دوچرخه، گوشواره طلا و تلسکوپ اهدا شد.

وی در پایان از همکاری و مساعدت خوب مجموعه آموزش و پرورش در اجرای این طرح در سطح شهرستان دیلم تقدیر کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1315599

مهمترین اخبار ایران و جهان: