نیوز سیتی!
17 تیر 1402 - 08:25

غدیر تبلیغ فرهنگ ولایت است

گناوه- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: تبلیغ غدیر، تبلیغ فرهنگ ولایت است و همه محبان ولایت و امیرالمومنین (ع) باید در این راستا تلاش و همت مضاعف داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی محمدی جمعه شب در مراسم جشن غدیر در حسینیه ابالفضل العباس (ع) روستای سربست شهرستان گناوه در جمع محبان و دوستداران مولای متقیان امام علی (ع) با تبریک ایام عید بزرگ غدیر اظهار داشت: علی (ع) دریای فضیلتی است که کسی به عمق وجودی آن حضرت نمی‌تواند برسد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: بالاترین فضیلت امام علی علیه السلام معرفت بالای توحیدی حضرت است که در روایات مطرح شده است.

وی گفت: مرحوم حسن بن سلیمان حلی (ره) در کتاب مختصر بصائر الدرجات که از کتاب‌های معتبر شیعه است، روایتی را به همین مضمون از نبی مکرم (صلی الله علیه و آله) نقل می‌کندکه «یا علی! ما عرف الله إلا أنا و أنت و ما عرفنی إلا الله و أنت و ما عرفک إلا الله و أنا. یا علی! خدا را جز من و تو، کسی نشناخت و مرا غیر از خدا و تو، کسی نشناخت و تو را غیر از خدا و من، کسی نشناختم».

وی یادآور شد: فضائل مولای متقیان علی (ع) بر همگان روشن است چنانچه دوست و دشمن به مقام شامخ آن حضرت احترام می‌گذارند و او را ستایش می‌کنند.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: غدیر نامی آشنا برای عرشیان و آسمانیان است، پیش از آنکه در فرش و زمین گسترده شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه خاطر نشان کرد: جبهه غدیر، جبهه عدالت محوری و جبهه حق و حقیقت است.

وی گفت: جبهه غدیر، جبهه لطف و عنایت خداوند و تمامیت اسلام و جبهه یاس و ناامیدی کافران است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه تصریح کرد: تبلیغ غدیر، تبلیغ فرهنگ ولایت است و همه محبان ولایت و امیرالمومنین (ع) باید در این راستا تلاش و همت مضاعف داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1341355

مهمترین اخبار ایران و جهان: