نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 19:43

بروجرد نیازمند توجه ویژه به مقوله هنر به خصوص هنر انقلاب است

بروجرد- معاون توسعه مدیریت حوزه هنری کشور تاکید کرد: شهرستان بروجرد نیازمند توجه ویژه به مقوله هنر به خصوص هنر انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید قره‌داغ در مراسم افتتاح حوزه هنری بروجرد که در خانه تاریخی بیرجندی برگزار شد؛ ضمن تشکر از همه افرادی که برای آماده کردن کردن فضای حوزه هنری بروجرد تلاش کرده‌اند، اظهار داشت: همراهی خوبی از سوی مسئولین شهر بروجرد وجود داشته است که امروز شاهد افتتاح این مرکز هستیم.

وی تصریح کرد: بروجرد دیار مردان بزرگ بوده و هست و هنر انقلاب اسلامی می‌تواند در شهرستان بروجرد تبلور داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت حوزه هنری کشور، عنوان کرد: این شهرستان دیار هنرمندان بزرگی است که در تاریخ نقش مهمی ایفا کردند لذا این شهرستان نیازمند توجه ویژه به مقوله هنر خصوصاً هنر انقلاب است.

قره‌داغی، اضافه کرد: هنر انقلاب با افتتاح حوزه هنری شهرستان بروجرد زنده خواهد شد، هنرمندان در این راستا دین خود را به انقلاب ادا کنند.

وی با بیان اینکه پرداختن به ارزش‌های انقلاب همت هنرمندان شهرستان بروجرد را می‌طلبد، افزود: نگهداری این فضا برای هنرمندان انقلابی، همت می‌طلبد و نیازمند توجه ویژه و خاص است.

معاون توسعه مدیریت حوزه هنری کشور بیان کرد: با همت و تلاش جمعی از هنرمندان و مسئولان امروز شاهد افتتاح حوزه هنری بروجرد بودیم ولی تداوم این راه نیاز به همراهی دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1296411

مهمترین اخبار ایران و جهان: