نیوز سیتی!
06 فروردین 1402 - 15:04

آمادگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد زنجان برای اهداء قرآن به مساجد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان از آمادگی ستاد کانون های مساجد استان زنجان برای اهداء قرآن کریم به مساجد خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا با همراهی خیرین و عموم مردم، قرآن های قدیمی از مساجد جمع آوری و قرآن ها نو به مساجد اهداء کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان با تبریک سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی با محوریت قرآن کریم برای سال جاری در کانون‌های مساجد پیش بینی شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص هر مسجد، یک پایگاه قرآنی خاطرنشان کرد: برگزاری محافل بزرگ قرآنی با محوریت کانون های مساجد روستای از سال گذشته در استان زنجان آغاز شده است ولی امسال این طرح با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

وی از آمادگی ستاد کانون های مساجد استان زنجان برای اهداء قرآن کریم به مساجد خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا با همراهی خیرین و عموم مردم، قرآن های قدیمی از مساجد جمع آوری و قرآن ها نو به مساجد اهداء کنیم.

اسلامی اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح، پویش اهداء قرآن کریم به مساجد به همت کانون های مساجد راه اندازی شده است و از عموم مردم دعوت می کنیم تا با پیوستن به این پویش در خرید و اهداء قرآن کریم به مساجد ما را یاری کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ خرید قرآن و اهداء به مساجد تاکید کرد و گفت: در این راستا از ظرفیت رسانه ملی و مطبوعات استان زنجان استفاده خواهد شد.

وی به انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش استان زنجان در راستای اجرای برنامه های قرآنی با استفاده از ظرفیت کانون های مساجد و دارالقرآن های آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: به همین منظور ستادی با ظرفیت مدیران مسئول کانون های مساجد و نمایندگان آموزش و پرورش تشکیل خواهد شد.

پایان پیام/73002

منبع: فارس
شناسه خبر: 1111055

مهمترین اخبار ایران و جهان: