نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 15:41

۲۲ بهمن روز فخر ملت و ذلت دشمنان است

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: یوم‌الله ۲۲ بهمن اوج فخر و عزت ملت ایران و در نقطه مقابل ذلت و سرافکندگی دشمن در مسیر توطئه‌چینی است.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: راهپیمایی امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته نشان از وحدت و یکپارچگی ملی بود تا دشمن بداند که انقلاب اسلامی با تمام مؤلفه‌های دینی و ارزشی زنده و بالنده است و این فتنه‌های دشمنان است که خنثی شده و هیچ خروجی به همراه نداشته است.

وی حرکت ۴۴ ساله این ملت را خیزشی عظیم علیه مستکبران و حمایت از مستضعفان اعلام کرد و گفت: امام راحل تئوری انقلاب اسلامی را، تئوری دین‌داری و حمایت از مظلوم در برابر جبهه کفر و استکبار اعلام کرد و افزود: دشمن ۴۴ سال است که علیه این انقلاب و ملت فتنه می‌کند اما امروز با این حضور مقتدر فهمیده که دیگر جایی در این کشور و همراهی مردم ندارد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تمام قدرت و صلابت ملت ایران در صحنه حاضر شده و نمایشی از عزت و اتحاد را نشان داده و ثابت کردند نهضت خمینی و امت مستضعف ادامه دارد و این آمریکا است که روز به روز به نقطه سقوط و کور نزدیک‌تر می‌شود.

بدری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز مردان غیور و شیرزنان قهرمان در جای جای کشور و استان اردبیل به صحنه آمدند و با شعار عزتمندانه به دشمنان نشان دادند که ایستادگی، مقاومت، بصیرت و ولایتمداری ادامه دارد و در نقطه مقابل دشمن سرافکنده و خارتر از گذشته شده است.

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی را در عرصه‌های مختلف از علمی، فرهنگی، هنری و سایر صنایع و حوزه‌های دانش‌بنیان گرفته تا عرصه خوداتکایی ایران اسلامی یادآور شد و اضافه کرد: دشمنان تحمل همه این پیشرفت‌ها را نداشته و با انواع حیله‌ها سعی کرده تا ملت ما را ناامیدتر از گذشته نشان دهد در حالی که این راهپیمایی نشان داد در کنار تجلی ایمان‌باوری و بصیرت‌افزایی این ملت، جوانان و نوجوانان این کشور امیدوار به آینده هستند و در سنگر خدمت‌رسانی، مسئولان وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

بدری بیان کرد: مسئولان بدانند آحاد جامعه همراه و پشتیبان این انقلاب هستند اما آنچه که آنها را آزار می‌دهد کاستی‌های مسئولان در سنگر خدمت‌رسانی است که باید بیش از هر زمان دیگر در این زمینه تلاشی مضاعف و کارآمد انجام شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی وظیفه دولتمردان را در انجام خدمت‌رسانی صادقانه به مردم یادآور شد و ادامه داد: دشمن نقطه ضعف ما را شناخته و نباید اجازه دهیم در این نقطه ضعف جولان داده و یا بخواهد حربه‌ها و حیله‌هایی را به کار بگیرد بلکه شایسته است این نقاط ضعف و کاستی‌ها را جبران کرده و بیش از هر زمان دیگر به قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی ایران کمکی مؤثر کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033499

مهمترین اخبار ایران و جهان: