نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 16:03

برگزاری کارگاه تولید پوستر فیلم ۱۰۰ در اصفهان

اصفهان - کارگاه ۲ روزه تولید پوستر فیلم ۱۰۰ حوزه هنری استان اصفهان با همکاری مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حوزه هنری استان اصفهان با همکاری مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی (آیه) کارگاه دو روزه تولید پوستر فیلم ۱۰۰ را برگزار می‌کند.

این کارگاه که پیش از برگزاری جشنواره فیلم‌های صد ثانیه‌ای برگزار می‌شود، محلی است برای تعامل میان گرافیست‌ها و کارگردان‌ها و تهیه کنندگان فیلم‌های صد ثانیه‌ای راه یافته به جشنواره صد تا بتوانند پوستر فیلم‌های این جشنواره را طراحی کنند.

مجتبی مجلسی مدیرهنرهای تجسمی حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به برگزاری این کارگاه دو روزه خاطرنشان کرد: این کارگاه با ظرفیت ۳۱ نفر از گرافیست‌ها و طراحان اصفهانی از صبح تا بعدازظهر روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه در حوزه هنری استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مدرس این کارگاه استاد حامد مغروری است و علاقه مندان می‌توانند با ارسال رزومه و آثار خود به شماره تماس ۰۹۱۳۱۱۴۷۰۲۹ برای حضور در این کارگاه ثبت نام کنند، این کارگاه از ساعت ۹ صبح الی ۵ بعدازظهر در ۲۷، ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ در خیابان استانداری، گذر سعدی، عمارت تاریخی سعدی برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1038199

مهمترین اخبار ایران و جهان: