نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 16:09

تشکیل ۶۱۴ پرونده تخلف صنفی از آغاز طرح نظارتی نوروزی در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از تشکیل ۶۱۴ پرونده تخلف صنفی از آغاز طرح نظارتی نوروزی در کرمانشاه خبر داد.

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای نظارت بر بازار شب عید ۲۵ واحد متخلف سابقه دار بر اساس قانون و اعمال سیاست‌های سازمانی پلمب شدند.

وی افزود: با توجه به جری شدن واحدهای متخلف در استمرار تخلف، واحدهای صنفی متخلف دارای سابقه علاوه بر اعمال تشدید مجازات جزای نقدی پلمب خواهند شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: در اجرای طرح ویژه نوروزی در یک ماهه اخیر تعداد ۲۵ واحد صنفی متخلف که دارای سابقه در تعزیرات حکومتی بودند توسط اکیپ این اداره کل با همکاری دستگاه‌های نظارتی پلمب شدند.

وی ادامه داد: واحدها متخلف پلمب شده شامل چهار داروخانه، چهار جایگاه پخش فراورده‌های نفتی، ۶ آرایشگاه زنانه و ۲ آرایشگاه مردانه، ۲ واحد قالیشویی، سه میوه فروشی، پنج آجیل فروشی و تعدادی نانوایی متخلف است.

شاهی خاطر نشان کرد: از زمان اجرای طرح ویژه نوروزی ۸ اسفند ماه جاری تعداد ۶۱۴ فقره پرونده برای متخلفان تشکیل شده و سریعاً در شعب تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفته و متخلفان بیش از ۲ میلیارد ریال جریمه شده‌اند.

وی گفت: طرح ویژه نظارتی نوروز در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر به منظور نظارت بر روند فرآیندهای تأمین و توزیع کالا و خدمات و نظارت بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز عمده خرید و عرضه کالا و خدمات، نمایشگاه‌ها، میادین میوه و تره بار، شرکت‌های مسافرتی و دفاتر فروش بلیط، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به ویژه گوشت و مرغ، رستوران‌ها، قنادی‌ها، آجیل و خشکبار، مراکز تولیدی، توزیعی و خدماتی، انبارها، سردخانه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌های، مراکز فروش پوشاک، کیف و کفش مراکز خدمات دهنده به زائران و مسافران و مراکز اسکان و پذیرایی، اقامتگاه‌ها، اماکن زیارتی، زائرسراها و هتل‌ها، اماکن تاریخی، تفریحی و فرهنگی، مراکز خرید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز فروش آش رشته، حلیم و زولبیا و بامیه و...... ادامه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1088599

مهمترین اخبار ایران و جهان: