نیوز سیتی!
05 خرداد 1402 - 15:18

تشکر امام جمعه میناب بابت رفع مشکل کپسول گاز

امام جمعه میناب از مسئولین شهرستان بویژه فرمانداری و مدیرعامل پخش فرآورده نفتی و صمت استان در رسیدگی و رفع مشکل کمبود گاز مایع قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه این شهرستان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه میناب با تبریک دهه کرامت، ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) اشاره و گفت:مدیران و مسئولان وخیران بدانند خانواده زندانیان یکی از اقشار آسیب پذیرجامعه هستند و خانواده زندانیان مقصر نیستند و کمک به آنها اجر بسیار بالایی دارد.

وی افزود: مسئولین مربوطه از خانواده های زندانیان حمایت کنند و راهکارهای قانونی برای حمایت خانواده زندانیان ایجاد شود تا از آسیب های اجتماعی در امان بمانند.

خطیب جمعه میناب گفت: رژیم غاصب اسرائیل روبه اضمحلال است و تاچند سال دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت و این حرف های احمقانه ای که درباره حمله به ایران و تأسیسات هسته ای کشورمان می زنند، بیشتر برای نجات خودشان از این گندابی است که در آن گرفتار آمده اند و خودشان می دانند که کوچک ترین حماقت آنها با چنان ضربه سنگینی مواجه خواهد شد که اثری نیز از آنان باقی نمی گذارد.

حجت الاسلام ابراهیمی از مسئولین شهرستان بویژه فرمانداری و مدیرعامل پخش فرآورده نفتی و صمت استان در رسیدگی و رفع مشکل کمبود گاز مایع قدردانی کرد و گفت: همه مردم برای گازمایع ثبت نام کنند تاعدالت در توزیع رعایت شود.

ابراهیمی از مسئولین و مدیران صمت و بازرسی خواست تا نظارت جدی بر بازار داشته باشند و قیمت ها کنترل شود تا مردم بیش از این از گران ها آسیب نبینند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1239411

مهمترین اخبار ایران و جهان: