نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 21:10

توسعه گردشگری سلامت در در اولویت مدیران استان قرار دارد

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به توافق با عراق برای انجام پروازهای بغداد، سلیمانیه و نجف پس از بهسازی فرودگاه، گفت: توسعه گردشگری سلامت در در اولویت مدیران استان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار اعضای سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه اظهار کرد: ذهنیت منفی که رگه‌هایی از آن در جامعه نسبت به برخی موضوعات جامعه پزشکی وجود دارد، ندارم و این عزیزان را در مجموع جزو یکی از مراجع مهم جامعه می دانم.

وی افزود: در کرمانشاه مسائل و مشکلاتی داریم اما در کنار آن فرصت‌ها و ظرفیت‌های بسیار متراکمی هم داریم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: از انبوه فرصت‌ها در استان کرمانشاه موضوع نظام بهداشت و درمان است و جامعه پزشکی را به عنوان یک ظرفیت ارزشمند می‌شناسم.

صحرایی بیان کرد: در دیدار با مسؤولان کشور عراق به طور مکرر توانمندی‌های حوزه سلامت استان کرمانشاه را تشریح کرده و معتقدم که این حوزه می‌تواند نقش مهمی در توسعه گردشگری در استان داشته باشد.

وی ادامه داد: ما در حال تأمین و ارتقای زیرساخت‌های استان از جمله توریسم سلامت و توسعه فرودگاه برای انجام پروازهای توافق شده بغداد، نجف و سلیمانیه هستیم که بیماران عراقی بتوانند به سادگی برای درمان به استان ما مراجعه کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: علاقمند به گفتگو با نخبگان بخش‌های مختلف هستم و تلاش می‌کنم با دستور کار مشخص و با قابلیت اجرا به طور منظم با جامعه پزشکی تعامل داشته باشم.

صحرایی بیان کرد: پزشکان می‌توانند با تشکیل کنسرسیومی بزرگ پروژه‌هایی از جمله شهر سلامت را پایه‌گذاری کنند و ما هم در چهارچوب قانون از آنان حمایت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاری در استان به ویژه در طرح‌هایی که به نوعی به سلامت مردم مرتبط است، هم به سود استان است و هم بازده اقتصادی مناسبی دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1269011

مهمترین اخبار ایران و جهان: