نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 20:11

رئیسی درگذشت پدر شهیدان دقیقی کاشانیان راتسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاج علی دقیقی کاشانیان، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر حمید، مجید و مجتبی دقیقی کاشانیان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاج علی دقیقی کاشانیان، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر حمید، مجید و مجتبی دقیقی کاشانیان تصریح کرد: این پدر صبور و فداکار که با ایمان راسخ به آرمان‌های والای اسلامی، فرزندانی شجاع و انقلابی پرورش و برای دفاع از انقلاب و استقلال و عظمت میهن اسلامی با اخلاص روانه میدان جهاد و شهادت کرد، نام و یاد خود را برای همیشه ماندگار کرد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم
درگذشت حاج علی دقیقی کاشانیان، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر حمید، مجید و مجتبی دقیقی کاشانیان از نام‌آوران دوران دفاع مقدس، موجب تأثر و تألم خاطر شد.
این پدر صبور و فداکار که با ایمان راسخ به آرمان‌های والای اسلامی، فرزندانی شجاع و انقلابی پرورش و برای دفاع از انقلاب و استقلال و عظمت میهن اسلامی با اخلاص روانه میدان جهاد و شهادت کرد، نام و یاد خود را برای همیشه ماندگار کرد.

این مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان اصفهان به ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت و رضوان الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: مهر
شناسه خبر: 1200911

مهمترین اخبار ایران و جهان: