نیوز سیتی!
17 دی 1402 - 14:47

۸۳ درصد تعهد اشتغالزایی در خواف محقق شد

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواف گفت:‌ میزان تعهد اشتغال این شهرستان در سال جاری یک هزار و ۶۸۷ نفر است که تاکنون ۸۴ درصد آن معادل یک هزار و ۴۱۲ اشتغال محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خواف، عبدالله عرب نژاد اظهار کرد: از مجموع ۵۴ میلیارد ریال سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی خواف، ۵۰ میلیارد ریال در ۹ ماهه امسال به ۵۵ نفر از متقاضیان دارای شرایط پرداخت شد.

وی ادامه داد:‌ از مجموع ۷۵۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات تبصره ۱۸ مخصوص نهادهای حمایتی خواف در سالجاری، ۶۶۰ میلیارد ریال مخصوص کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ و ۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تسهیلات بهزیستی است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواف افزود: ۱۳۱ طرح مددجویان بهزیستی به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال و بیشتر از سهمیه اختصاصی به بانکهای عامل معرفی شدند که تاکنون ۶۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به ۷۰ طرح مددجویان این بخش پرداخت شده است.

عرب نژاد گفت:‌ همچنین ۳۸۶ طرح مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ خواف برای دریافت ۵۲۰ میلیارد ریال تسهیلات طی ۹ ماهه امسال به بانکهای عامل معرفی شدند که از این میزان ۳۰۰ میلیارد ریال به ۲۰۶ طرح پرداخت شد.

وی خاطر نشان کرد: از مجموع ۱۲۰ میلیارد ریال سهمیه تسهیلات صندوق کارآفرینی و امید خواف در سالجاری، ۱۰۰ میلیارد ریال معادل حدود ۸۴ درصد طی امسال پرداخت شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1629616

مهمترین اخبار ایران و جهان: