نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 09:14

دهه فجر فرصتی برای نمایش دستاوردهای انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج) گفت: دهه فجر فرصتی برای نمایش دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام محب علی احدی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) زنجان با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای نمایش دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی ایران است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) زنجان افزود: ملت ایران با رهبری امام راحل(ره) یک قدرت جهانی را شکست داد و هم اینک در سایه انقلاب شکوهمند و نظام اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب، موج بیداری در دنیا شکل‌گرفته و شاهدیم که دشمنان ما به سمت زوال و نابودی حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه دهه‌ فجر، دهه‌ پاسداشت این انقلاب کبیر و فرصتی برای بازآفرینی آن به دست مردم است، ادامه داد:  امام خمینی(ره) بعد از تبعید چهارده‌ساله در دوازدهم بهمن سال ۱۳۵۷ به خاک ایران پا گذاشتند و پس از گذشت ۱۰ روز از ورود ایشان به ایران، در روز ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به پیروزی رسید.

احدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی را باید سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه، جهان اسلام و جهان غیر اسلام دانست، خاطرنشان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی با عناوینی چون «معجزه قرن» و «انفجار نور» یاد کرده و همین کلمات برای توصیف عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی کفایت می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) زنجان خاطرنشان کرد: دهه فجر و فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون است.

وی تصریح کرد: هر چه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله گرفته شود، اهمیت پرداختن به موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهمیت تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی بیش‌تر می‌شود.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658516

مهمترین اخبار ایران و جهان: