نیوز سیتی!
19 دی 1402 - 21:44

امام جمعه سرخه: ایران اسلامی با تمام مشکلات در حال پیشروی است

امام جمعه سرخه گفت: ایران اسلامی با تمام مشکلات و موانع، توطئه‌های دشمنان و تحریم‌ها در حال پیشروی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، حجت‌الاسلام مهدی اشرف، امام جمعه سرخه عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سرخه با محوریت انتخابات در فرهنگسرای باران سرخه اظهار کرد: بخشی از جهاد تبیین، دفاع از عملکردی است که قابل دفاع باشد و این اقدام باید با نگاه منصفانه نه در حب نفس و دفاع از خود صورت گیرد.

وی ادامه داد: دولت با تمام توان کار خود را انجام می‌دهد و کلیت نظام جمهوری اسلامی و دستگاه‌های اجرایی نسبت به مردم خادم هستند.

امام جمعه سرخه گفت: ایران در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی از جهت فساد اداری و بعضی از مسائل دیگر، میزان تحصیلات و تخصص و مهارت‌ نسبت به خیلی از کشورها جایگاه بهتری دارد.

اشرف بیان کرد: همیشه فعالیت بشری با شدت و ضعف همراه است؛ ولی با تمام مشکلات و موانع و دشمنان و تحریم‌ها در حال پیشروی هستیم.

وی بیان کرد: فضای مجازی برکتی است که باعث می‌شود که اگر اهل حقیقت باشیم، دسترسی درستی به اطلاعات و مسائل داشته باشیم و بسیاری از اخبار را از منابع درست آن دریافت خواهیم کرد و منصفانه برخورد و قضاوت می‌کنیم.

امام جمعه سرخه عنوان کرد: نظام‌های بین‌المللی 2 گونه هستند؛ مراجعه به مردم یا واقعی است یا تضمینی و جمهوری اسلامی بر اساس آیین علوی و محمدی کاملاً واقعی به مردم عقیده دارد؛ زیرا خداوند متعال به پیامبر اکرم (ص) که تمام علوم به دست او است، می‌فرمایند «با مردم در امور مشورت کن».

پایان پیام/74048/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1632516

مهمترین اخبار ایران و جهان: