نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 16:38

فراخوان دومین همایش ملی آینده‌پژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار

دومین همایش آینده­ پژوهی، آموزش عالی و توسعه­ پایدار در آذرماه ۱۴۰۲ با همکاری اعضای هیأت علمی دانشگاه­ها و مراکز علمی- پژوهشی معتبر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه سوره، دومین همایش آینده پژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار در آذرماه ۱۴۰۲ با همکاری اعضای هیأت علمی دانشگاهها و مراکز علمی- پژوهشی معتبر کشور برگزار می شود. در این دوره نیز، دستیابی به اهداف عالیه این برنامه نیازمند تدبیر، اندیشه و بهرهگیری از دانش و تجربیات فرهیختگان و بزرگان علوم تربیتی، علوم انسانی، رسانه، آموزش، پژوهش و فرهنگ و هنر کشور است. بزرگانی که با اصول و برنامههای علمی و همچنین استفاده از باورهای فرهنگی و آموزههای دینی ایران اسلامی ساختاری نظاممند متناسب با نیاز نسل امروز و دغدغههای اجتماعی دنیای معاصر را طراحی و ارائه میکنند.

در همین راستا و به همین دلیل فراخوان برگزاری همایش ملّی و کاربردی آیندهپژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار آغازشده و از تمامی صاحبنظران، اندیشمندان، استادان، مدیران و علاقه‌مندان برای ارائه ‌نظرات راهگشا، علمی و سازنده متناسب با هدف و در قالب محورهای پیشنهادی همایش دعوت می شود تا با ارائه آخرین یافتههای پژوهشی و مقالات خود در ارتقاء جایگاه آموزش و بهبود کیفیت نظامهای دانشگاهی متناسب با شرایط و نیازهای روز جامعه و ترسیم آینده روشن در افق توسعه آموزش کشور، برگزارکنندگان این دوره از همایش را همراهی کنند.

مهران هوشیار، به‌عنوان دبیر کل این همایش و عضو هیأت علمی دانشگاه سوره اعلام کرد که ۱۵ پیش نشست این همایش مصادف با هفته پژوهش در سال ۱۴۰۲ با حمایت معاونت پژوهشی و همراهی سه دانشکده دانشگاه سوره با محورهای تبیین راهکارهایی برای همراهی و حضور دانشگاه و نظام آموزش عالی هنر – معماری – شهرسازی – فرهنگ - ارتباطات و رسانه در چشمانداز دانشگاههای آینده جهان اسلام برگزار خواهد شد که جزئیات برنامه‌های آن متعاقباً اعلام خواهد شد. برگزاری همایش و اختتامیه آن در تاریخ ۲۹ آذر ۱۴۰۲ خواهد بود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1308460

مهمترین اخبار ایران و جهان: