نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 22:43

کلاهبردار حرفه‌ای در مشگین شهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری متهمی متواری در عملیات پلیس مشگین شهر و کشف 37 فقره کلاهبرداری به ارزش 300 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان اردبیل، سردار جواد تقوی اظهار کرد:  نظر به دستور مرجع قضائی شهرستان مشگین شهر مبنی بر جلب کلاهبردار حرفه‌ای متواری، دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی محل اختفای کلاهبردار متواری شناسایی که پس از هماهنگی قضائی و در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: وی در بازجویی‌های پلیس به کلاهبرداری از ۳۷ نمایشگاه‌دار خودرو با ارائه چک‌های بلامحل در قبال خرید خودرو، اعتراف کرده و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سردار تقوی ارزش کلاهبرداری های کشف شده را ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام و عنوان کرد: پلیس با قدرت و برابر قانون در مقابل مخلان نظم و امنیت ایستاده و انتظار ما از مردم عزیز نیز این است که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1291216

مهمترین اخبار ایران و جهان: