نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 09:00

خدمات انقلاب به همه قومیت ها قابل کتمان نیست

بندرترکمن- استاد حوزه علمیه اهل سنت بندرترکمن گفت: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهل سنت گلستان پرشمار بوده و قابل کتمان نیست.

حاج آخوند داوود بلکفه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروزه تمامی مذاهب اسلامی در کشور از نعمت و امنیت برخوردار بوده و مشغول عبادت و ترویج مذاهب خود هستیم و در این مورد هیچ‌گونه مشکل و مانعی وجود ندارد.

استاد حوزه علمیه اهل سنت بندرترکمن افزود: در حالی که در رژیم پهلوی تبلیغ و اشاعه فرهنگ اصیل اسلامی جرم محسوب می‌شد و بسیاری از رهبران دینی و مذهب در اسارت و در زندان‌های پهلوی بودند.

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات زیرساختی، آموزشی، فرهنگی و مذهبی زیادی را برای همه اقوام و مذاهب ازجمله اهل سنت و ترکمن‌های گلستان به ارمغان آورده که تعدادشان پرشمار و قابل کتمان نیست.

آخوند بلکفه گفت: روا نیست خدمات و ثمرات انقلاب بازگو نشود، امروزه برخی خدمات انقلاب را نمی‌گویند و کتمان می‌کنند و با دروغ پراکنی موجب خوشحالی رسانه‌های بیگانه می‌شوند.

وی اظهار کرد: در مناطق روستایی که مردم عاری از تحصیل و دانش بودند از دانش و عدالت خبری نبود اما به برکت انقلاب همه مناطق کشور و گلستان از خدمات تحصیل و درمان بهره مند هستند.

بلکفه گفت: دشمنان در اوایل پیروزی انقلاب با ایجاد انواع فتنه‌ها و مشکلات می‌خواستند بین نظام و مردم به ویژه مذاهب اسلامی اختلاف و شکاف ایجاد کنند که به یاری خداوند، رهبری امام راحل، امام خامنه ای و هوشیاری و ولایتمداری ملت شریف ایران اسلامی تمامی نقشه‌های آنها خنثی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1014316

مهمترین اخبار ایران و جهان: