نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 11:56

بازسازی بیش از ۲۰۰ مدرسه توسط سپاه قدس گیلان

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از مرمت و بازسازی بیش از ۲۰۰ مدرسه در گیلان در این مدت خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون، بسیجیان و گروه‌های جهادی شهرستان‌ها، ۲۴۰ مدرسه این استان را در قالب طرح کشوری شهید عجمیان بازسازی و رنگ‌آمیزی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ احمد ابراهیمی پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه در سالن جلسات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مرمت و بازسازی مدارس یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی در کشور است، اظهار کرد: در این راستا گروه‌های جهادی بسیاری پای کار آمده و در حال انجام کار در این حوزه هستند. 

وی از مرمت و بازسازی بیش از ۲۰۰ مدرسه در گیلان در این مدت خبر داد و افزود: از ابتدای سال تاکنون، بسیجیان و گروه‌های جهادی شهرستان‌ها، ۲۴۰ مدرسه این استان را در قالب طرح کشوری شهید عجمیان بازسازی و رنگ‌آمیزی کردند. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان یکی از اهداف مهم در انجام طرح شهید عجمیان را توسعه فضای آموزشی کشور برشمرد و گفت: هدف از اجرای طرح شهید عجمیان، بهسازی و شاداب‌سازی فضای فیزیکی مدارس با رنگ‌آمیزی، زیباسازی و تعمیرات میز و صندلی است که با توجه به نیاز آموزش و پرورش و ضرورت احیای فضای فیزیکی در برخی از مدارس است. 

ابراهیمی با تاکید بر همکاری آموزش و پرورش، سازمان نوسازی مدارس و بسیج سازندگی در اجرای این طرح بیان کرد: استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و دانش آموزان در اجرای این طرح، ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود،  تعامل بیشتر مجموعه‌های بسیج و آموزش و پرورش را به همراه دارد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539616

مهمترین اخبار ایران و جهان: