نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 13:18

تشییع پیکر پاک شهید گمنام در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام خمینی(ره)، با حضور کارکنان صنایع و مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی منطقه، پیکر پاک شهید گمنام ۱۷ ساله که در جزیره بوارین طی عملیات ایذایی والفجر هشت به شهادت رسیده بود تشییع و به خاک سپرده شد.

در این برنامه حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار کرد: امیدواریم خداوند ما را با حضرت فاطمه و فرزندانش همچون این شهدای عزیز محشور گرداند. شهدا در همه حال متوجه خداوند هستند.

وی افزود: اهمیت به عبادت، توجه به حق الناس، توجه به حجاب و پوشش، حمایت از مظلوم، توصیه به اطاعت از امام و رهبری و مسئولیت پذیری این عزیزان جز خصائل خاص شهدا بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: انقلاب باعث رشد صنعت پتروشیمی در منطقه شده و این موضوع باعث ایجاد اشتغال شده است. با ظرفیت های خوب اقتصادی نباید آب‌گرفتگی و مشکلات مهم کنونی برای منطقه ایجاد شود که این موضوع باعث شرمندگی ما شده است.

همچنین پیش از این پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام با حضور پرشور و گرم اهالی بندر امام خمینی(ره) در این شهر تشییع شد و همشهریان سرباز شهید قاسم استقامت با این لاله بی‌نشان وداع کردند.

این شهید گمنام یکی از 14 لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در خوزستان تشییع شدند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در 14 نقطه از این استان شهیدپرور آرام می‌گیرند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609260

مهمترین اخبار ایران و جهان: