نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 08:07

کانون‌های فرهنگی مساجد امن ترین مکان برای نوجوانان و جوانان است

کاشان - رئیس دبیرخانه شورای سیاستگذاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: در حال حاضر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد امن ترین مکان برای نوجوانان و جوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر محمدتقی حیدریان شامگاه شنبه در مراسم افتتاحیه کانون فرهنگی هنری شهدای لتحر کاشان اظهار داشت: استکبار جهانی با تمام توان در حال پمپاژ ناامیدی در بین مردم است از این رو باید جهاد تبیین به درستی در بین همه اقشار مردم عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه مسجد یکی از مهمترین سنگرهای نبرد در این جنگ فرهنگی است، ابراز داشت: در حال حاضر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد امن ترین مکان برای نوجوانان و جوانان است.

رئیس دبیرخانه شورای سیاستگذاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه دشمن جوانان و نوجوانان را نشانه گرفته است، تصریح کرد: مهمترین علت این موضوع این است که جوانان و نوجوانان کارساز، اثرگذار و نقش آفرین هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن خانه به خانه در حال برنامه ریزی برای کمرنگ کردن آموزه‌های فرهنگی ایرانی اسلامی است، گفت: مساجد نقش مهم و تأثیرگذاری در بی اثر کردن این نقشه‌های دشمن دارد.

محمدیان با بیان اینکه مسجد خانه خدا است، افزود: خدمت کردن در خانه خدا با فراهم کردن حضور بچه‌ها و نوجوانان و کمک به فعالان در کانون‌های مساجد از مصادیق خدمت به خدا و خلق خدا است.

وی تاکید کرد: جوانان و نوجوانان در این کانون‌های فرهنگی هنری جمع می‌شوند و ما هم وظیفه داریم که حمایت کنیم تا این کانون‌ها پویایی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر کانون فرهنگی هنری شهدای لتحر در مساحتی به متراژ ۲۲۰ متر مربع و در مسجد امام حسن مجتبی (ع) لتحر با عضویت بیش از ۲۰۰ نوجوان و نونهال با انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و آموزشی افتتاح شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1087560

مهمترین اخبار ایران و جهان: