نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 22:14

جشن ملی نوروزگاه در شهرستان آق‌قلا برگزار شد

آق قلا- جشن ملی نوروزگاه با حضور پرشور مردم و جمعی از مسئولان، در شهرستان آق‌قلا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جشن ملی نوروزگاه عصر جمعه با حضور غلامرضا منتظری، نماینده مردم شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، محمدجوادساوری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان، سلیمان هاشمی، فرماندار شهرستان و رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آق قلا و حضور پرشور مردم فرهنگ دوست برگزار شد.

غلامرضا منتظری، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس در این آیین گفت: در سال ۱۴۰۲ با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی و اداره‌کل ارشاد اسلامی استان پروژه شهرک سینمایی و گردشگری در شهرستان آق‌قلا آغاز خواهد شد.

محمدجواد ساوری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان هم گفت: یکی از ظرفیت‌های شهرستان آق‌قلا وجود هنرمندان فعال صنایع‌دستی است و در این راستا ان‌شالله در سال ۱۴۰۲ بازارچه دائمی فروش محصولات صنایع‌دستی که به عنوان بزرگترین بازارچه در شمال کشور به است در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

سلیمان هاشمی، فرماندار آق قلا هم گفت: جشن‌های ملی نوروزگاه یکی از برنامه‌های فاخر فرهنگی استان بوده که به نحو شایسته در شهرستان آق‌قلا برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1098216

مهمترین اخبار ایران و جهان: