نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 19:24

اعزام کاروان بزرگ خودرویی «مکتب روح الله» از قم به مرقد امام(ره)

کاروان بزرگ خانوادگی «مکتب روح الله» با ۱۰۰ دستگاه خودروی شخصی از شهر مقدس قم به مقصد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی و سپس حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کاروان بزرگ خانوادگی «مکتب روح الله» عصر امروز با حضور ۱۰۰ دستگاه خودروی شخصی از شهر مقدس قم به مقصد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهر ری و برای شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) حرکت کرد.

ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در حاشیه آغاز حرکت این کاروان بزرگ خودرویی گفت: تولد حرکت‌های مردمی در مناسبت‌های مختلف که شکل و ساختار یکسانی را به خود گرفته، یکی از موهبت‌های فرزندان انقلاب اسلامی ایران است که امسال با ابداع کاروان «مکتب روح الله» از استان قم و حرکت خانوادگی به سمت مرقد مطهر امام خمینی(ره) صورت گرفت.

وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در بطن خانواده‌ از نیازمندی‌های اصیل امروز جامعه است، عنوان کرد: یکی از مهمترین کاستی‌های موجود در حرکت‌های اجتماعی، برنامه‌ریزی برای اجرا و برگزاری برنامه‌های خانوادگی و فرهنگ‌سازی و قوام بخشی خانواده‌ها است.

معاون استاندار قم اظهار کرد: امیدواریم که این الگوها، هر روز در مناسبت‌های مختلف با حضور جوانان و گروه‌های جهادی و مردمی تقویت شود و شاهد برگزاری این‌گونه اقدامات موثر فرهنگی و اجتماعی در طول سال نیز باشیم.

گفتنی است برپایی کاروان بزرگ خودروهای شخصی برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)، امسال برای نخستین‌بار به همت گروه جهادی فرهنگی «علی یاوران» انجام شده است.

پایان پیام/۷۸۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1259816

مهمترین اخبار ایران و جهان: