نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 22:37

توزیع کالای اساسی در کهگیلویه ادامه دارد/ تاکید بر تنظیم بازار

یاسوج_ سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه گفت: توزیع کالای اساسی با هدف تنظیم بازار شهرستان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث روزیان عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: با توجه به همزمانی روزهای نخست ماه مبارک رمضان و نوروز، علاوه بر نظارت بر روند توزیع میوه شب عید، عرضه کالاهای اساسی مو از جمله برنج، گوشت قرمز، گوشت مرغ و شکر نیز به صورت مداوم در بخش‌های چهارگانه مرکزی، سوق، دیشموک و چاروسا در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به تأمین کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان، از توزیع مداوم کالای اساسی تنظیم بازاری با قیمت مصوب در این ایام خبر داد.

روزیان تصریح کرد: توزیع ۳۳ هزار و ۲٠٠ کیلوگرم برنج تایلندی، ۶٠ هزار کیلو برنج هندی، ۱۸ هزار و ۴٠٠ کیلوگرم شکر، ۱۰ هزار کیلو گوشت گوساله و ۲٠ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در قالب «طرح ضیافت» میان شهروندان انجام شد.

سرپرست جهاد کشاورزی کهگیلویه گفت: بازرسان جهاد کشاورزی در همه مراحل تأمین تا توزیع در واحدهای عرضه اعم از نانوایی‌ها، گوشت قرمز و گوشت مرغ، میادین میوه و تره بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای حضور فعال داشته و از هرگونه تخلف جلوگیری می‌شود.

روزیان افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف شامل کم فروشی و گرانفروشی، موارد را به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

وی از شهروندان خواست در صورت داشتن نذری در شب‌های قدر، برای اخذ حواله کالاهای اساسی با قیمت مصوب به مباشران و عاملان توزیع با واحد تنظیم بازار مدیریت جهاد کشاورزی کهگیلویه مراجعه کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1142060

مهمترین اخبار ایران و جهان: