نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 17:50

برخی خواص از «کاروان ولایت» جا مانده‌اند

سمنان- رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان با بیان اینکه در طول تاریخ برخی خواص از قافله ولایت جا مانده اند، گفت: افراد در فتنه‌ها و شرایط خاص، وجهه اصلی خودشان را نشان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی بعد از ظهر یکشنبه در جمع گروهی از پایوران سپاه استان سمنان به میزبانی سالن جلسات سپاه قائم آل محمد (عج) ضمن اشاره به صفات بارز ولایتمداران، ابراز کرد: در تمام طول تاریخ برخی خواص از کاروان ولایت جا مانده‌اند.

وی با بیان اینکه فتنه‌ها و دشواری‌ها است که وجهه اصلی انسان‌ها را نشان می‌دهد، ابراز کرد: پیچ و خم‌های تاریخی که انقلاب اسلامی ما با آن روبرو شد، توانست خواص بی بصیرت را غربال کند.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به ایام اربعین، تاکید کرد: حسینی شدن شاید کار راحتی باشد چرا که انسان کافی است معرفت به امام (ع) را در دل پرورش دهد اما حسینی ماندن دشوار است.

حسینی دیباجی بیان کرد: بسیار کسانی بودند که در تمام طول عمرشان برای اسلام خدمت کرده بودند اما در روز عاشورا درست در نقطه مقابل حق ایستادند و خط پایانی بر عاقبت بخیری شأن کشیدند.

وی همچنین در ادامه از تمام خادمان حسینی که در برپایی راهپیمایی اربعین حسینی و همچنین موکب‌های خدمت رسانی به زائران اباعبدالله (ع) در استان، مرز مهران و کشور عراق تقدیر کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1493316

مهمترین اخبار ایران و جهان: