نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 12:56

انتخابات هیات مدیره انجمن انرژی های تجدیدپذیر ایران برگزار شد

با برگزاری انتخابات هیات مدیره انجمن انرژی های تجدیدپذیر ایران ، این انجمن اعضای جدید به همراه مسئولیت  هر یک در هیات مدیره را شناخت.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران در ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

بر اساس آرای مأخوذه، ۷ نفر از کاندیداها به عنوان اعضای هیأت مدیره انتخاب شدند که اسامی آنها به ترتیب الفبایی به شرح ذیل می‌باشد:

شهاب‌الدین بختیار به نمایندگی از شرکت غدیر انرژی لامرد

بهنام ترکاشوند به نمایندگی از شرکت آفتاب ماد راه ابریشم

احمد درازگیسو به نمایندگی از شرکت آرین مه‌باد

مجتبی صمیمی از شرکت سرمایه گذاری نیرو

امیر طالبی طرقبه از شرکت تولید نیروی برق سبز بینالود

یاور عنانی از شرکت تولید انرژی‌های تجدیدپذیر مپنا

داود مددی از شرکت مهندسی تدبیر، توسعه، سلامت

همچنین احمد حقانی به نمایندگی از شرکت تولید نیروی برق سبز منجیل، حسین رضایی به نمایندگی از شرکت صبا تابان شرق و کمیل محمدی به نمایندگی از شرکت مانا انرژی پاک به عنوان اعضای علی البدل و پیمان تسنیمی به عنوان بازرس انجمن انتخاب شدند.

در اولین جلسه‌ی هیأت رئیسه ی دور سوم انجمن نیز بنا بر آرای مأخوذه هیات رئیسه، داود مددی به عنوان رئیس هیأت مدیره، یاور عنانی به عنوان نایب رئیس هیأت مدیره، بهنام ترکاشوند به عنوان خزانه‌دار انجمن، محمد امین زنگنه به عنوان دبیر انجمن و حسین رضایی به عنوان قائم مقام دبیر انتخاب شدند.

انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران در بهمن ماه سال ۹۶ در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تأسیس شد و در حال حاضر بیش از ۸۰۰ مگاوات از ۱۰۰۰ مگاوات ظرفیت منصوبه نیروگاه‌های تجدیدپذیر در کشور عضو این انجمن می‌باشند.

یادآور می‌شود ۲۰۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر نیز توسط اعضای انجمن در حال پیشبرد و احداث است. انجمن در سال‌های فعالیت خود توانسته گام‌های مؤثری را در راستای توسعه این صنعت بردارد که از آن جمله می‌توان به دریافت سوخت صرفه‌جویی شده نیروگاه‌های تجدیدپذیر برای اولین بار در کشور، اصلاح قوانین و مقررات و افزایش بودجه صنعت تجدیدپذیر اشاره کرد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1397216

مهمترین اخبار ایران و جهان: