نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 08:03

خبر خوش برای ویسی؛ استقلال با 3 غایب در آبادان

تیم فوتبال استقلال تهران در نخستین دیدار از لیگ بیست و سوم، باید بدون همراه داشتن سه مهره مؤثر خود، مقابل صنعت نفت آبادان صف‌آرایی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در هفته نخست از بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، روز دوازدهم مردادماه جاری طبق برنامه تیم فوتبال استقلال تهران، میهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

گرچه در آبادان تلاش فراوانی برای مهیا شدن ورزشگاه تختی جهت میزبانی از بازی‌های صنعت نفت در حال صورت پذیرفتن است، اما ملاک تأییدیه سازمان لیگ است تا بتوان آبادان را میزبان بازی هفته نخست قلمداد کرد.

بر اساس شواهد و قرائن موجود، تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار خود، نمی‌تواند سه مهره ارزشمند خود را به همراه داشته باشد.

مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان به واسطه مصدومیت احتمال دارد تا انتهای هفته جاری نتوانند به تمرینات تاکتیکی اضافه شوند و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد به احتمال فراوان مسابقه هفته اول مقابل صنعت نفت در آبادان را از کف خواهند داد.

سعید مهری نیز اگرچه این روزها به احترام جواد نکونام در تمرین حاضر می‌شود اما هنوز تکلیفش با استقلال مشخص نیست و قطعا تا وقتی مهری قرارداد نبندد، در تمرینات پرفشار شرکت نمی‌کند و جواد نکونام نمی‌تواند روی او به عنوان یکی از مهره‌های خود حساب باز کند. 

بر اساس این گزارش، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در حال حاضر، اردوی آماده‌سازی خود را در تهران برپا کرده است، یک دیدار تدارکاتی برابر پرسپولیس برگزار کرد.

این دیدار با موافقت کادر فنی دو تیم، در سه زمان ۳۰ دقیقه‌ای برگزار شد و در نهایت، شاگردان گل‌محمدی در ۳۰ دقیقه پایانی، موفق شدند نفت آبادان را با دو گل بدرقه کنند. چادرملوی اردکان دیگر حریف تدارکاتی صنعت نفت آبادان در این اردو خواهد بود.

همچنین اخباری تأیید شده از سوی مدیرعامل باشگاه صنعت نفت، حکایت از قطعی شدن پیوستن سه بازیکن عراقی مدنظر این باشگاه، تا پایان هفته جاری دارد. با پیوستن این بازیکنان به ترکیب صنعت نفت، می‌توان گفت کار نفت آبادان در بازار نقل و انتقالات پیش‌فصل تمام است و این تیم با همین نفرات، وارد مسابقات می‌شود.

گرچه گفته می‌شود برای حل مشکل پیوستن این بازیکنان، چند بازیکن از جمله حکیم نصاری که از لحاظ فنی با انتقاداتی در آبادان مواجه است، از فهرست صنعت نفت کناره گذاشته خواهند شد. این در حالی‌ست که نصاری در دومین سال قرارداد سه ساله خود با صنعت نفت قرار دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1396616

مهمترین اخبار ایران و جهان: