نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 23:29

معاون استاندار مازندران: مسافران شمال حجاب اسلامی را رعایت کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: دشمنان می‌خواهند ما را از سنن و آداب، رسوم و هویت دور کند غافل از اینکه قرن‌هاست پاکدامنی صفت زنان ایران چه قبل و بعد اسلام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، عصر امروز اجتماع مردمی حمایت از حجاب و عفاف در چالوس با حضور اقشار مختلف، به ویژه بانوان، در ساحل رادیو دریای چالوس برگزار شد.

روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در این همایش با اشاره به اینکه استان مازندران و شهرستان چالوس قدمگاه هزاران شهید است، اظهار کرد: پیام این همایش به ملت ایران و همه کسانی که قصد دارند به این خطه سرسبز سفر کنند این است که ما شهیدان زیادی دادیم و رعایت عفت، حجاب و ارزش‌ها این استان و شهرستان را داشته باشند.

وی به لبیک گفتن هزار ۲۰۰ سال پیش دیار علویان به اباعبدالله (ع) اشاره کرد و گفت: دشمنان به دنبال این بودند تا زنان ما از دین و عفت و حجاب دور بمانند.

معاون استاندار مازندران افزود: دشمن در جنبشی که به دنبال دین‌ستیزی از ملت ایران بود، قصد داشت که حیا و عفت زنان این جامعه را بگیرد و دو دستگی در بین ملت ایران به وجود آورد.

سلگی با بیان اینکه دشمن قصد داشت در اتحاد در هم فشرده ملت ایران را دچار رخته کند و به ریشه‌های تاریخی و غنی دینداری مردم حمله کند،گفت: روزگاری قصد داشتند با چماق حجاب را از سر مردم این سرزمین بردارند تا الگوی غرب را در این سرزمین اجرا کنند اما موفق نشدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به پیام این همایش مبنی بر اینکه در این مسیر هزاران شهید دادیم که به عقب برنگردیم، اظهار کرد: پیام مردم ما به کسانی که روش خود را تغییر دادند و حیله‌گرانه به دنبال ربایش غرور جوانان ما هستند این است که اگر قرار بود تحت زور و جور مغلوب نقشه‌های ظالمان و مستبدان شویم در گذشته مغلوب می‌شدیم.

وی در ادامه گفت: پیام زنان جامعه ما به غرب و کسانی که در داخل نقشه می‌ریزند این است که در این سرزمین ۲۲۰ هزار مادر و همسر شهید که در راه همدردی با زینب (س) و حضرت زهرا (س) نه فقط با اشک بل9که با خون همدردی کردند و فرزندان شهیدان درد یتیمی کشیدند تا راه اباعبدالله  (ع) بماند و این مسیر را با قدرت ادامه می‌دهیم.

پایان پیام/ ۸۶۰۶۱/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1311917

مهمترین اخبار ایران و جهان: