نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 23:46

اجرای آسفالت خیابان‌ها و معابر پرتردد شهر بوشهر تسریع می‌شود

بوشهر- شهردار بوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تکمیل پروژه‌های عمرانی گفت: اجرای آسفالت خیابان‌ها و معابر پرتردد شهر بوشهر تسریع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری عصر جمعه در نشست بررسی پروژه‌های عمران شهری بوشهر اظهار کرد: در اجرای پروژه‌ها باید پیش از آغاز عملیات اجرایی، با دستگاه‌های مرتبط و به‌ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان هماهنگی لازم صورت گیرد تا در فرایند اجرای پروژه‌ها خللی صورت نگیرد.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به اولویت‌بندی‌های صورت گرفته، انتظار می‌رود برای توسعه فضای سبز، ایجاد پارکینگ عمومی، سنگ فرش پیاده‌روها و روکش آسفالت حدفاصل تقاطع آزادی تا میدان حر و همچنین بیمارستان تأمین اجتماعی تا امامزاده اهتمام جدی صورت گیرد تا پروژه‌های مدنظر در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

شهردار بوشهر تصریح کرد: در حوزه کاری دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند آب و برق نیز باید تلاش شود موارد منجر به حفاری آسفالت در کمترین زمان ممکن ترمیم شود.

تکمیل کانال دفع آب‌های سطحی

وی اظهار کرد: در موارد متعددی تأخیر طولانی مدت دستگاه‌های حفار در ترمیم آسفالت منجر به نارضایتی شهروندان می‌شود که با چنین وضعیتی باید ترمیم آسفالت معابر در شهر بوشهر تسریع شود.

حیدری افزود: در ارتباط با پروژه‌های مربوط به احداث کانال دفع آب‌های سطحی نیز بایستی شرایطی فراهم شود تا عمده پروژه‌ها پیش از آغاز بارندگی‌ها به سرانجام برسند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1320617

مهمترین اخبار ایران و جهان: