نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 11:06

کمبود قطعات یدکی اتوبوس چالش بازسازی اتوبوس در شاهین شهر است

اصفهان - مدیر سازمان حمل و نقل شهرداری شاهین شهر گفت: کمبود قطعات یدکی اتوبوس چالش بازسازی اتوبوس در شاهین شهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اکرم خانی در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه روزانه ۳۵ هزار نفر از سیستم حمل و نقل شهری شهرداری شاهین شهر استفاده می‌کنند، اظهار داشت: عمر ناوگان حمل و نقل عمومی شاهین شهر بالای ۱۵ سال است و ۶۶ دستگاه اتوبوس بالای ۱۵ سال عمر دارد.

وی افزود: در سال گذشته ۲۲ دستگاه اتوبوس صفر کیلومتر خریداری شد که تاکنون ۱۰ دستگاه تحویل گرفته‌ایم.

مدیر سازمان حمل و نقل شهرداری شاهین شهر با بیان اینکه ۱۲ دستگاه اتوبوس دیگر به سیستم حمل و نقل عمومی شاهین شهر اضافه خواهد شد، ادامه داد: از سوی دیگر نیز بازسازی ۴۹ دستگاه اتوبوس را در دستور کارداریم که بازسازی ۱۹ دستگاه انجام شده است.

وی با اشاره به مشکلات تأمین قطعات یدکی اتوبوس گفت: برای این امر دچار مشکلاتی هستیم که با همکاری مسئولان استانی باید برطرف شود.

اکرم خانی با بیان اینکه ۲ اتوبوس بازسازی یکی کتابخانه سیار و یک اتوبوس رونمایی گردشگری رونمایی خواهد شد، ابراز داشت: باید توجه داشت که در حال حاضر ۱۶ دستگاه اتوبوس در شاهین شهر کولر دار است و برای تجهیز دیگر اتوبوس‌ها نیز برنامه ریزی داریم.

وی با بیان اینکه برای کمک به قشر ضعیف جامعه ۴۵۴ کارت ویژه رایگان با شارژ بی نهایت و ۱۸۲ کارت نیز برای شهروندان آماده کرده‌ایم، گفت: برخی از کارت‌های جدید دچار اشکال هستند که در صدد رفع آن هستیم.

مدیر سازمان حمل و نقل شهرداری شاهین شهر با بیان اینکه اصلاح خطوط اتوبوسرانی نیز از دیگر دغدغه‌های شهرداری شاهین شهر است، افزود: این امر را نیز در دستور کار ویژه داریم.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی در شاهین شهر نیز اضافه کرد: تاکنون وام ۳۶۲ میلیون تومانی برای ۶۰ تاکسی فرسوده تأمین شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1304961

مهمترین اخبار ایران و جهان: