نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 23:58

باید از هر فرصتی برای گشایش اقتصادی در کشور بهره برد/ مردم محاسبات دشمنان را بر هم زده اند

نماینده مردم شرق هرمزگان گفت: دولتمردان از هر فرصتی برای ایجاد گشایش اقتصادی در کشور بهره بگیرند و فرصت های پیش رو را به عرصه ای برای پیشرفت ملت ایران بدل کنند.

احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در خانه ملت امشب در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: 4 عامل اساسی در مهار فشارهای دشمنان بر ملت ایران موثر بوده که در رأس آنها باید به لطف و عنایت پروردگار و همراهی مردم و ژرف اندیشی رهبری معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد.

وی افزود: لطف و عنایت حضرت پروردگار همواره نصیب حال ملت ایران شده و خدای متعال بواسطه عظمت این ملت در عزت طلبی و باور به یاری الهی، دست کمک خویش را به میدان آورده است.

این نماینده مردم هرمزگان در مجلس با بیان این که بزرگ ترین سرمایه کشورمان، سرمایه اجتماعی و حمایت و حضور مردم در صحنه بوده است، خاطرنشان کرد: در ۲۲ بهمن امسال عظمت حضور مردم را که مصداق صدای واقعی ملت ایران بود را دنیا دید و پیام آن را شنید و آنچه در روزهای اخیر در جریان سفر گروسی به ایران و نیز بیانیه شورای حکام و همین طور در جریان توافق امروز ایران و عربستان شاهد آن بودیم، محصول حمایت و مشارکت هوشمندانه ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی است.

جباری ادامه داد: ژرف اندیشی رهبری معظم انقلاب اسلامی و نیز قدرت و توان نیروهای مسلح کشورمان به عنوان دو عامل مهم دیگر قدرت ایران بشمار می رود و ما نمونه های اخیر آن را در عفو گسترده محکومان و متهمان حوادث اخیر در کشور از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدیم و یا در حوزه بهره مندی کشور از جنگ افزارهای خیره کننده و توسعه توان موشکی و پهپادی و شناوری در نیروهای مسلح مان شاهد این قدرت افزایی توام با بازدارندگی شاهد بوده ایم.

این عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران مجلس از مسؤولان خواست تا از این نقاط قوت ملی در مسیر رشد و پیشرفت اقتصادی کشور و افزایش ارزش پول ملی بهره گرفته و تجربیات ارزشمند برآمده از ایمان و اراده در نیروهای مسلح کشورمان را در حوزه اقتصاد نیز بکار گیرند و از هر فرصتی برای ایجاد گشایش در زندگی و معیشت مردم استفاده کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1085217

مهمترین اخبار ایران و جهان: