نیوز سیتی!
10 بهمن 1402 - 18:27

برگزاری اردوهای جهادی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت کار در فهرج

به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر، اردوهای جهادی دستگاه‌ها و میزهای خدمت جهادی مدیران کل زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فهرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، اردوهای جهادی دستگاه‌ها و میزهای خدمت جهادی مدیران کل زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فهرج برگزار شد.

در این دوره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، صندوق بازنشستگی، فنی‌وحرفه‌ای، بانک رفاه کارگران، بانک توسعه تعاون، صندوق کار آفرینی امید، اداره کل تامین اجتماعی، حوزه بسیج ادارات کارمندان سپاه ثارالله استان و اداره بهزیستی شهرستان با ایجاد میز خدمت در روستای دهنو بهزادی پاسخگوی مردم این منطقه بودند.

همچنین در این اردوی جهادی ویزیت و داروی رایگان، خدمات پیرایشی، تعمیرات گرمایشی و سرمایشی به مردم این منطقه ارائه کرده و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

مجتبی مصباح مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان اظهار داشت: به‌مناسبت ایام‌الله مبارک فجر دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هماهنگی بسیج ادارات استان برای یک اردوی جهادی به روستای دهنو بهزادی در شهرستان فهرج آمدند.

وی هدف از برگزاری این اردوی جهادی را آوردن خدمات دولت از مرکز استان به مناطق محروم بیان کرد و گفت: به‌جای اینکه مردم برای گرفتن ارائه خدمت به ما مراجعه کنند ما این فاصله را کم کردیم که بتوانیم برای ارائه خدمت در خدمت مردم مناطق محروم باشیم.

مصباح ابراز داشت: در این اردو هر یک از دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حد وسع و توان، خدمات خودشان را از جمله خدمات درمانی، ویزیت رایگان، توزیع دارو، مشاوره از سوی مشاورین بهزیستی، آموزش خدمات فنی از سوی مراکز فنی‌وحرفه‌ای، اعطای تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک‌های زیر مجموعه اداره وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در حوزه بهزیستی توزیع وسایل معیشتی و آنچه که در استان می‌توانستیم ارائه دهیم به مردم این منطقه ارائه کردیم.

وی عنوان کرد: شهرستان فهرج یکی از شهرستان‌های محروم استان است، باتوجه به اینکه توزیع تسهیلات اشتغالزایی در مرکز استان صورت می‌گیرد، اختصاص تسهیلات اشتغالزایی چه در تبصره ۱۸ مشاغل خرد و خانگی و چه در مشاغل روستایی با الویت شهرستان‌های کمتر برخوردار صورت می‌گیرد.

مصباح با بیان اینکه شهرستان فهرج در زمینه اشتغال بیش از ۱۰۰ درصد تعهدات اشتغالزایی خود را اجرایی کرده است، گفت: این شهرستان جز شهرستان‌های پیش‌رو در ایجاد اشتغال به‌شمار می‌رود.

پایان پیام / ۸۰۰۱۳ / ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1654861

مهمترین اخبار ایران و جهان: