نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 17:13

دشمن مغلوب حماسه‌ها و قدرت شهید القدس شده است

امام جمعه ایلام گفت: دشمن مرعوب و مغلوب حماسه‌ها و قدرت شهید القدس شده است که پس از ۴ سال در مسیر زوار مزار این سردار عزیز، عملیات انتحاری انجام می‌دهد.

حجت الاسلام  الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) گفت:دشمن مرعوب و مغلوب حماسه ها و قدرت سردار سلیمانی شده که پس از چهار سال در مسیر زوار مزار این سردار عزیز عملیات انتحاری انجام می دهد 

وی افزود:این شهدا هزینه آزادی و عزت آفرین و مایه بزرگ منشی و کرامت نسل های بعدی خواهند بود. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: کارگزاران نظام جمهوری اسلامی برای مشارکت حداکثری در انتخابات نقش آفرین باشند 

وی بیان کرد: حادثه تروریستی کرمان و شهادت مظلومانه کودکانی که به عشق سردار دلها در سالگرد شهادت آن فرمانده بزرگ به زیارت مزارش رفته بودند، جامعه ما را عزادار کرد. 

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: چهار سال از شهادت حاج قاسم می گذرد، دشمن مرعوب و مغلوب حماسه ها و قدرت این سردار سرافراز جهان اسلام شده که پس از چهار سال، عملیات انتحاری در مسیر زوار مزار این سردار عزیز انجام می دهد، آنان از حاج قاسم ترسیدند و باید هم می ترسیدند چرا که حاج قاسم، حکومت داعش را نابود کرد، آمریکا را به ذلت امروز انداخت، جبهه مقاومت را به سطح امروز رسانده، انتفاضه فلسطین را از سنگ به موشک تبدیل و ضربات سنگینی از این سرباز پر توان ولایت خوردند. 

وی اعلام کرد: این شهدا هزینه آزادی آفرین و عزت آفرین و مایه بزرگ منشی و کرامت نسل های بعدی خواهند بود. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اضافه کرد: دشمنان در اوج ناامیدی، یاس و درماندگی قرار گرفته اند که چنین عملیات کوری انجام می دهند،

وی اضافه کرد: زنان، کودکان و شهروندان بی گناه را به شهادت می رسانند، شاید تلاش استکبار جهانی این باشد که بخواهند افکار جهانی را از غزه و جنایت هایی که رژیم صهیونیستی مرتکب می شود، متوجه جاهایی دیگر کند تا جنایت های آنها کمتر دیده شود. 

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه خطبه های خود گفت:جمهوری اسلامی با توان و اقتداری که دارد به نحو مطلوب در میدان پاسخ لازم را خواهد داد، پیامی که مقام معظم رهبری برای شهدای حادثه زائر مزار سردار دلها دادند، نکات کلیدی به همراه داشت، ایشان فرمودند که دشمن بداند سربازان راه روشن سلیمانی هم رذالت و جهالت آنان را تحمل نخواهند کرد. 

وی اضافه کرد:فرمانده معظم کل قوا اشاره به انتقام کردند و اجازه دادند سربازان مکتب سلیمانی و نیروهای جبهه مقاومت در هر جایی دنیا از عاملان و آمران این جنایت انتقام بگیرند. 

حجت الاسلام کریمی تبار گفت:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بیان کرد:امروز قدرت جبهه مقاومت از برکت خون شهدا آنچنان رو به افزایش است که آمریکا باید به فکر ترک کردن غرب آسیا برای همیشه باشد تا از تعرض نیروهای مقاومت در امان بماند/ اشغالگران اسرائیل باید هر چه سریعتر سرزمین اشغال شده قدس را رها کنند و الا اگر دیر بجنبند راه فرار آنها بسته خواهد شد. 

وی عنوان کرد:حاج قاسم قهرمان ملی ماست و مکت حاج قاسم چراغ راه امت است، قلب جوانان ما جایگاه سردار دلهاست، دشمن بداند راه نورانی که حاج قاسم سلیمانی  برای ما انتخاب کرده، ماندگار، پررهرو و برای همیشه تاریخ فراموش نشدنی است. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:ولایت فقیه است برای آرای مردم و نظارت مردم ارزش قایل است، نماد مردمسالاری را در نظامی که ولایت فقیه در آن حاکمیت دارد، باید جستجو کرد، جوانان ما متوجه باشند دشمن چقدر حیله گر و فریبنده است و قوی ترین نقاط قوت ولایت فقیه را می خواهد به نقطه ضعف تبدیل کند، جوانان ما بدانند که این ها واقعیت ندارد و این چیزی جز حیله و فریب دشمنان نیست. 

وی در ادامه گفت:کارگزاران نظام جمهوری اسلامی برای مشارکت حداکثری نقش آفرین باشند/ خدمت خالصانه و صادقانه توام با تلاش جهاد، کنترل تورم و گرانی از سوی مسئولان بهترین مشوق برای شور انتخابات و حضور فراگیر مردم در پای صندوق های رای است. 

امام جمعه ایلام با اشاره به سالروز کشف حجاب توسط رضاخان، ابراز کرد: دنیای غرب تمام توجه اش به جسم زنان است، آنها می خواهند از زن بهره روی اقتصادی و ابزاری داشته باشندکه نتیجه چنین نگاهی به زن، گسست خانواده در غرب است، فرزندان نامشروع و پناه بردن انسان های فاقد خانواده به سگ و گربه برای اقناع کردن غریزه انسانی که نیازمند کانون گرم خانواده است، نتیجه این نگاه دنیای غرب است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627717

مهمترین اخبار ایران و جهان: