نیوز سیتی!
20 دی 1402 - 16:05

برگزاری سومین یادواره بزرگ شهدای ایذه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه از برگزاری سومین یادواره بزرگ شهدای شهرستان همزمان با روز ۲۵ دی روز ایذه خبر داد.

اکبر میرنام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به در پیش بودن روز شهرستان اظهار کرد: به پاس دلاوری رزمندگان شهرستان ایذه در روز ۲۵ دی در عملیات کربلای ۵ امسال نیز ویژه برنامه‌ای با حضور اقشار مختلف و مسؤولان استانی و کشوری در سطح منطقه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این روز و دلاوری‌های رزمندگان در ذهن مردم و تاریخ ماندگار شده است افزود: اگر دفاع جانانه شهدا، جانبازان و ایثارگران نبود امروز معلوم نبود ایران در دست چه کسانی و چند تکه باشد. دفاع جانانه این رزمندگان بود که زمینه پیشرفت انقلاب اسلامی را فراهم کرد و ما مدیران نباید آن را فراموش کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهرستان بیان کرد: سومین یادواره ۳۲۰ شهید شهرستان ایذه همزمان با روز شهرستان در مصلی نمازجمعه برگزار خواهد شد و برخی از مسئولان کشوری و استانی نیز به عنوان مهمان در آن حضور پیدا خواهند کرد.

 

میرنام اضافه کرد: در عملیات کربلای ۵ گردان حضرت رسول(ص) شهرستان ایذه توانست دژ مستحکم دو عیجی رژیم بعث را به تصرف خود درآورد که یک کار بزرگ بود و طی آن نیز ۲۴ نفر از رزمندگان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/72026

منبع: فارس
شناسه خبر: 1633461

مهمترین اخبار ایران و جهان: