نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 21:01

نکونام: از پارسال می‌دانستم می‌خواهند چه آینده‌ای برای فولاد رقم بزنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از روز بازی با پرسپولیس در سال گذشته متوجه شدم که برخی می‌خواهند با آینده فولاد چه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس ازاهواز، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با فولاد اظهار کرد: ۴ سال در اهواز روزهای خوبی کنار هم داشتیم. روزهای شیرین و تلخ که البته باخت‌های کمی در استادیوم‌مان داشتیم. خوشحالم که در اهوازم. بازی‌های فولاد را که می‌دیدم دلم تنگ می‌شد. روزهای خوبی داشتیم.

وی افزود: هواداران خوبی که بدون آنها موفقیت‌هایمان رقم نخورد تا روزی که جام گرفتیم. خوشحالم که از نزدیک آنها را میبینم. بدون حضور و حمایت آن‌ها این موفقیت‌ها به‌دست نمی‌آمد. شناخت کافی از فولاد دارم و با توجه به تعطیلی لیگ که علی رغم میل باطنی ما است، تمرینات خوبی داشتیم. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم و دست پر از زمین خارج شویم.

نکونام در پاسخ به این سوال که چرا فولاد پس از رفتن او شرایط خوبی را تجربه نکرد، بیان کرد: نمی‌خواهم زیاد به این موضوع که بعد از من فولاد چه شد بپردازم زیرا خیلی حرفه‌ای نیست، این تیم مربی و مدیریت دارد و آن‌ها درباره شرایط تیم‌شان صحبت می‌کنند، اما درباره حضور خودم یک سال تیم سوم شد، و سال بعدش که قهرمان حذفی شدیم من را از فولاد کنار گذاشتند، پس از آن دوباره برگشتم و سوپرکاپ و سهمیه آسیا را گرفتیم. اما اتفاقاتی که الان می‌افتد را مختصر در یک جمله می‌گویم، روزی که پارسال در اهواز با پرسپولیس بازی داشتیم من می‌دانستم چه اتفاقاتی را در آینده می‌خواهند برای فولاد رقم بزنند.

وی درباره استقبال هواداران تیمش نیز گفت: همه جا مردم و هواداران سنگ تمام برای ما می‌گذارند و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند تا با تمرکز و تلاش بتوانیم حمایت‌های آن‌ها را در زمین انجام دهیم.

نکونام اظهار داشت: مارتینز را از زمان بازی در لالیگا می‌شناسم و خوشحالم که یک مربی لالیگایی به ایران آمده و به او خیرمقدم می‌گویم. اما شناخت لیگ ایران با شناخت فوتبال اسپانیایی فرق دارد و امیدوارم فردا بتوانیم دست پر از زمین بیرون بیاییم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1598217

مهمترین اخبار ایران و جهان: