نیوز سیتی!
05 آبان 1402 - 12:27

یک متر مربع به سرانه فضای ورزشی مدارس زنجان اضافه شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اجرای طرح های شهید سلیمانی در این استان گفت: با اجرای این طرح، یک متر مربع به سرانه فضای ورزشی مدارس در سطح استان اضافه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ظهر امروز در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان قهرمان، پیش‌کسوتان و معلمان برتر تربیت‌بدنی اظهار داشت: جامعه ورزش آموزش و پرورش با اهدای شهدای عزیزی همچون شهید «ابراهیم هادی»، شهید «شهبازی» و شهید «برموزیان» برای عزت و سربلندی ایران اسلامی پیش‌قدم بوده و امروز نیز ادامه‌دهنده آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تأکید بر اهمیت توجه به ورزش در دستگاه تعلیم و تربیت استان افزود: ورزش یک فرآیند مهم و اثرگذار تربیتی و پدیده‌ای است که همه ابعاد جسمی و روحی انسان را در برمی‌گیرد. 

وی ضمن اشاره به اهمیت چشمگیر ورزش در زندگی روزمره گفت: ورزش فقط یک سری حرکات ساده یا پیچیده بدنی نیست بلکه یک فرصت اجتماعی، روانی، بهداشتی و یک مولفه مهم برای ایجاد هویت ملی و همبستگی اجتماعی است. 
اسماعیلی بیان داشت: ورزش موجب ایجاد نشاط عمومی و رضایت اجتماعی می‌شود و در بحث‌های تربیتی، یک فرصت مهم برای اعتلای اخلاق و رشد آگاهی جمعی است و همه متولیان امر باید در ایجاد بسترهای گسترش ورزش در بین دانش آموزان، با اجرای طرح های مختلف مانند طرح‌های شهید «سلیمانی»، شهید «خرازی» تلاش کنند. 
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اجرای طرح‌های شهید سلیمانی در استان اظهار داشت : با اجرای این طرح، یک مترمربع به سرانه فضای ورزشی مدارس  در سطح استان اضافه شده است. 
 وی ضمن تبریک به مدال‌آوران دانش‌آموز و فرهنگی استان گفت: استان زنجان مملو از استعدادهای ورزشی برتر است و کسب افتخارات بین‌المللی و کشوری نشان از تلاش و برنامه‌ریزی این عزیزان است و دستگاه تعلیم و تربیت استان از همه این قهرمانان حمایت می‌کند.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1551861

مهمترین اخبار ایران و جهان: