نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 14:44

امروز باید برای دفاع از کشور و نظام و انقلاب قوی شویم

فرمانده سابق سپاه ابهر با بیان اینکه اگر امروز ما قوی نباشیم مطمئناً دشمنان و در رأس آنان رژیم کودک کش صهیونیستی بدتر از غزه را برسر ما خواهد آورد، گفت: پس طبق فرموده قرآن مجید باید قوی باشیم تا دشمنان ما نتوانند به انقلاب و نظام ما دست‌درازی کنند همان‌طور که در این چهل و اندی سال با انواع ترفندها نتوانستند ذره‌ای خلل بر مردم و انقلاب وارد کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در سومین روز از هفته بسیج گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان ابهر ظهر امروز با حضور پرشور در مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه این شهر برگزار شد.

در این مراسم که جمع کثیری از بسیجیان شهرستان حضور داشتند، محمد رضا فخیمی، فرمانده اسبق سپاه ناحیه ابهر و یکی از یادگاران دفاع مقدس با تبریک این هفته به مردم و بسیجیان، ضمن محکوم‌کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی طی سخنانی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به‌عنوان ابرقدرت در خاورمیانه با تمام وجود همبستگی خود را با مردم فلسطین و غزه اعلام می‌کند.

 

فرمانده سابق سپاه ابهر با بیان اینکه اگر امروز ما قوی نباشیم مطمئناً دشمنان و در رأس آنان رژیم کودک کش صهیونیستی بدتر از غزه را برسر ما خواهد آورد، تصریح کرد: پس طبق فرموده قرآن مجید باید قوی باشیم تا دشمنان ما نتوانند به انقلاب و نظام ما دست‌درازی کنند همان‌طور که در این چهل و اندی سال با انواع ترفندها نتوانستند ذره‌ای خلل بر مردم و انقلاب وارد کنند.

وی با اشاره به ابتکار بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران در تشکیل بسیج، نظام و انقلاب را بیمه کرد، تصریح کرد: پشتیبانی و جان‌فشانی شما مردم نیز تا کنون، نظام را از هر گونه تعدی و تجاوزی دور کرده است.

در ادامه حجت‌الاسلام مرادپور، امام‌جمعه شهرستان ابهر نیز با برشمردن گوشه‌هایی از جنایات رژیم جعلی اسرائیل گفت: در غزه رژیم تا بن دندان مسلح در برابر مردمی قرار گرفته که حتی نان و آب هم برای خوردن ندارند و می‌بینیم که این رژیم تا کنون نتوانسته در مقابل این مردم مقاوم بایستد چرا که وعده الهی است که فرموده «ان تنصرالله  ینصرکم ویثبت اقدامکم»و این وعده خداوند، حتمی است و به یاری خداوند به‌زودی شاهد فروپاشی این رژیم خواهیم بود.

امام جمعه ابهر در ادامه سخنان خود با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در توطئه کوچ اجباری فلسطینیان نیز شکست‌خورده است، افزود: باید به دشمن‌شناسی توجه داشته باشیم و امروز دشمنان اسلام و انقلاب را بشناسیم.

وی با بیان اینکه رژیمی که تمام دنیا پشت سر او بود دیدیم که چگونه در برابر یک گروه کوچک و با سلاح‌های دست‌ساز شکست سختی خورده و به بمباران مردم بی‌گناه و بیمارستان‌ها و مدارس در غزه روی آورده است، افزود: این شکست بزرگ و غیر قابل ترقابل‌ترمیم برای رژیم صهیونیستی است که در آمریکا و انگلیس و فرانسه و تمام دنیا مردم در حمایت از فلسطین به پا خواسته‌اند و این همان وعده خداوند است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583017

مهمترین اخبار ایران و جهان: