نیوز سیتی!
24 آبان 1402 - 15:55

اعلام اسامی برندگان جشنواره‌ قصه گویی

اختتامیه مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور قصه‌گویانی از استان همدان برگزار و اسامی برگزیدگان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اختتامیه مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور قصه‌گویانی از استان همدان  و داوری در بخش‌های مدرن کلاسیک، آیینی و سنتی، زبان اشاره، سردار سلیمانی، قصه‌ لبخند، قصه‌ کودکان مظلوم غزه و همچنین قصه‌های نیروی انتظامی برگزار شد. 

در این جشنواره راه یافته در بخش مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها و برگزیده زهرا فلک دین با قصه پسته و هفت برادر بود همچنین دختران و پسران بخش مدرن کلاسیک به ترتیب رتبه اول امیر علی فاضلی با قصه چی مال کیه؟، رتبه دوم ملیکا عسگری با قصه گوساله لجباز، رتبه سوم پریا امیدی با قصه مرده ناصر الدین شاه چرا میزنی؟ و شایسته تقدیر ریحانه امیدی با قصه خر برفت مورد تقدیر قرار گرفتند. 

برگزیدگان زنان و مردان بخش مدرن کلاسیک نیز رتبه اول احمد عسگری  با قصه خونه مادر بزرگ، رتبه دوم نسا بخشی  با قصه من خدا را دیدم، رتبه سوم هادی لایقی با قصه قطره بارون و شایسته تقدیر نوشین بیگلریان با قصه من پروین اعتصامی هستم تجلیل شدند. 

همچنین دختران و پسران بخش آیینی و سنتی، رتبه اول از آن مانیا دهقانی با قصه نبرد سهراب و گرد آفرید شد، رتبه  دوم به محمد جواد محسن لو با قصه جنگ رستم و هاماوران رسید، رتبه  سوم نیز از آن آرام غفوری محب  با قصه رستم و اکوان دیو شد و در نهایت مهرسا سادات مدیحی با قصه رستم و اشکبوس شایسته تقدیر شد. 

برگزیدگان زنان و مردان بخش آیینی و سنتی با ترتیب رتبه اول سید مهرداد کاووسی با قصه نقل بیژن و منیژه،  رتبه دوم بهزاد عسگری با قصه رستم و اسفندیار، رتبه سوم سیده سارا حسینی با قصه بیژن و منیژه  و شایسته تقدیر مهدی کوثری یگانه با قصه رزم رستم و اشکبوس مورد تقدیر قرار گرفتند. 

در بخش سردار سلیمانی، زهرا رنجبران با قصه لبخند اسرا برگزیده، بخش قصه‌ لبخند زهرا علی‌محمدی با قصه، بدترین جشن تولد مار بوا برگزیده اعلام شدند. 

و در آخر در بخش قصه‌های کودکان مظلوم غزه سعیده  بهزاد مقدم  با قصه فلسطین برگزیده شد. 

پایان پیام۸۹۰۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1573061

مهمترین اخبار ایران و جهان: