نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 09:07

مظفری: هرگز نمی‌خواهم سرمربی تیم ملی والیبال باشم/ تخریب عطایی و دستیارانش درست نیست

سرمربی پیشین تیم والیبال نوجوانان ایران گفت:‌ بهروز عطایی و تیمش، ایرادهایی دارند و همه ما این ایرادها را می‌دانیم ولی تخریب او و دستیارانش درست نیست.

ایرج مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد بازخورد صحبت‌هایش نزد برخی اهالی والیبال اظهار داشت: انتقادهایی به من وارد شد که شاید چشم به سرمربیگری تیم ملی ایران دارم ولی همانطور که پیش از این گفتم، بهروز عطایی بدون قرارداد در رأس تیم ملی است و من هرگز نمی‌خواهم صاحب چنین پُستی باشم.

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران ادامه داد: من هیچگاه در مسیر افکار فدراسیون نبوده‌ام و حتی بعد از قهرمانی در نوجوانان آسیا نیز گفتم که نمی‌توانم به این کار ادامه دهم. برخی منتقدین هم با جبهه‌گیری‌های خود علاوه بر این که ثابت کردند درجه 3 هستند، نشان دادند والیبال را نیز دوست ندارند. باید جلوی افکار غلط را گرفت.

مظفری گفت: من کارشناس والیبال هستم و نقطه نظراتم را مستقیما با کادر فنی در میان می‌گذارم. در همین راستا با طلوع‌کیان و افشاردوست (وقتی در کادر فنی بود) هم تماس‌هایی داشتم که البته وظیفه من بود.

ایرج مظفری تصریح کرد: رضا مومنی‌مقدم، بعد از قهرمانی در مسابقات جوانان جهان، چقدر فرصت برای آماده کردن تیم دانشجویان برای شرکت در یونیورسیاد داشت؟ آیا در تیم دانشجویان، دانشگاه دیگری به جز دانشگاه آزاد، نماینده‌ای داشت؟ کسانی هستند که از این راه و روش برای مطرح شدن نام خود استفاده می‌کنند و مربیانی مثل بهروز عطایی در باتلاق والیبال، گرفتارتر می‌شوند.

مظفری در مورد انتقاد میلاد عبادی‌پور از کادر فنی تیم ملی متذکر شد: میلاد، بازیکن بزرگ و مودبی است ولی وقتی کادر فنی ایراد دارد، نباید در مصاحبه این موضوع را مطرح کند. او می‌داند که بهروز عطایی چقدر برای این تیم زحمت کشیده و خودش هم بازیکن بزرگ و درجه یکی است. علاوه بر این، عبادی‌پور از محمود افشاردوست و توانایی فنی او انتقاد کرده است. محمود، مدرس فدراسیون جهانی است، چگونه می‌تواند از والیبال روز دنیا به دور باشد؟! من میلاد را واقعا دوست دارم و امیدوارم بهترین بازی‌ها را برای تیم ملی ایران انجام دهد.

وی ادامه داد: من جزئی از تاریخ والیبال ایران هستم و وظیفه خودم می‌دانم هر آنچه به نظرم می‌رسد از سر دلسوزی مطرح کنم به همین خاطر برایم مهم نیست که چه کسی از من ناراحت می‌شود. بهروز عطایی و تیمش، ایرادهایی دارند و همه ما این ایرادها را می‌دانیم ولی تخریب او و دستیارانش درست نیست.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1441117

مهمترین اخبار ایران و جهان: