نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 18:33

اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به طرح‌های آبرسانی جزیره خارگ

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 150 میلیارد تومان به طرح‌های آبرسانی جزیره خارگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد شبکه فاضلاب در عالیشهر در نشست با وزیر راه و شهرسازی درخواست شد تا پروژه شبکه فاضلاب شهر عالیشهر توسط مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید انجام شود.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی در دستوری این پیشنهاد را به مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ابلاغ کرد؛ پیگیری‌های انجام شده نشان می‌دهد ضمن تأمین اعتبار، شرکت عمران شهرهای جدید عهده‌دار اجرا پروژه شبکه فاضلاب در عالیشهر شده است.

جمیری با اشاره به ضرورت ایجاد شبکه فاضلاب در شهر چغادک بیان کرد: این پروژه نیز با توجه به مشکلاتی که برای مردم شهر چغادک به‌وجود آورده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با تعیین تکلیف موضوع شبکه فاضلاب عالیشهر، شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر می‌تواند تمرکز خود را بر روی حل مشکل فاضلاب شهر چغادک معطوف کند و با پیگیری‌ها حل مشکل تسریع شود.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری انجام شده، آبفا در جزیره خارگ مستقر شد و با جلب نظر هیئت مدیره شرکت ملی نفت، ۱۵۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب جزیره خارگ تخصیص می‌یابد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1406461

مهمترین اخبار ایران و جهان: