نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 15:20

متولی مجموعه گردشگری گاوازنگ به زودی مشخص می‌شود

زنجان-معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان گفت: متولی مجموعه گردشگری گاوازنگ به زودی مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد شعاعی گفت: اجرای این طرح در استان چندین دهه سابقه دارد و از سالیان گذشته بنا بر این بوده که توسط سازمان همیاری شهرداری زنجان در قالب قرارداد اجاره احداث شود.

وی با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداری زنجان با اداره‌کل جهادکشاورزی استان زنجان قرارداد اجاره را منعقد کرده و ۸۰ درصد طرح مجموعه گردشگری گاوازنگ را اجرا کرده است، افزود: به دلیل یک سری اشکالات قانونی به وجود آمده در روند اجرایی این طرح، دستگاه قضایی ورود کرده و یک سری مشکلاتی را به لحاظ حقوقی در تکمیل طرح داشتیم که این موضوع باعث مجموعه گردشگری گاوازنگ وارد حریم شهر شده است.

شعاعی با بیان اینکه قرارداد اجاره سازمان همیاری شهرداری زنجان چند سال گذشته فسخ شده و هنوز تمدید نشده است، ادامه داد: در وهله اول تلاش کردیم تا مشکلات حقوقی طرح گردشگری گاوازنگ را حل کنیم و تا حدود زیادی نیز حل شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با بیان اینکه طرح مجموعه گردشگری گاوازنگ یک سری مسائل و مشکلات فنی داشت که در کارگروه‌های استانی، تعیین تکلیف شده است، گفت: در خصوص متولی‌گری مجموعه گردشگری گاوازنگ تصمیم نهایی را خواهیم گرفت تا مجموعه را به دست متولی بسپاریم تا بهره‌برداری اتفاق بیافتد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1268461

مهمترین اخبار ایران و جهان: