نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 11:40

پذیرش ۷ مقاله آبفا استان زنجان در کنفرانس ملیGiS

در هفتمین کنفرانس ملی GIS صنعت آب و برق کشور ۷ مقاله از شرکت آب و فاضلاب استان زنجان پذیرش شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در هفتمین کنفرانس ملی GIS صنعت آب و برق کشور که در محل دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار شد، ۷ مقاله از شرکت آب و فاضلاب استان زنجان پذیرش شد.
در این همایش از میان مقاله‌های ارسالی از شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به دبیرخانه این همایش، یک مقاله نیز مورد پذیرش داوران برای ارائه شفاهی قرار گرفت.
گفتنی است، مقالات ارائه الگوی به کارگیری مدیریت دانش در پیاده سازی پروژه سیستم اطلاعات مکانی GISدر شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، یکپارچگی نقشه‌های GIS تاسیسات آب و فاضلاب برای مدیریت دارائی‌های فیزیکی، نقش GIS در بهبود مطلوبیت کلر سنجی شبکه توزیع آب شرب از جمله مقالاتی بود که از شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در این کنفرانس مورد پذیرش داوران برای چاپ پوستری قرار گرفتند.
از دیگر مقالات پذیرش شده در این کنفرانس که توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ارائه شده بود مس توان به استفاده از GIS در طراحی شبکه توزیع آب، بررسی الگوی تعریف مصرف در شبکه توزیع آب با استفاده از GIS و تهیه نقشه مشترکین با روش‌های کم‌هزینه در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اشاره کرد.
مقالات پذیرش شده شرکت آبفا استان زنجان در بخش شفاهی نیز با عناوین تحلیل فضایی ظرفیت صرفه جویی در مصرف آب شرب خانگی در مناطق مختلف استان زنجان و تهیه نقشه مشترکین با روش‌های کم هزینه در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان‌ بودند.
در این همایش که ۲۶۰ مقاله در بخش آب و فاضلاب از اقصی نقاط کشور ارسال شده بود، در مجموع ۹ مقاله از شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ارائه شد.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1252217

مهمترین اخبار ایران و جهان: